AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Kjæresten og jeg har jeg en slags «pause» nå, som forøvrig fungerer ganske så dårlig (mtp hvor mye kontakt vi har og hvor mange ganger vi møtes skulle man ikke tro det var pause). Han kommer til meg på bursdagen min som er i helgen. Ganske stor sannsynlighet for at det blir sex, jeg ønsker det veldig. Etter vi begynte denne pausen er det jeg som har holdt tilbake på fysisk berøring osv, men vi møtes og snakkes ofte. Nå skal det sies at denne pausen ikke har vart lenger enn et par uker. Jeg ønsker veldig at vi skal ha sex og lurer på hva slags stemning under sex jeg bør gå for, for at han skal tenke tilbake på det i etterkant og tenke på meg som uimotståelig. Bør jeg gå for romantisk (i og med at vi savner hverandres berøringer hadde dette kanskje vært veldig intenst og minneverdig) eller bør jeg gå for hardpuling? Merk at denne pausen ikke fungerer optimalt, trenger ikke svar om at pause er pause, det er jeg som har valgt at vi skal ha «pause». Han har underveis spurt om kyss osv, men jeg har nektet. Derfor er jeg ganske sikker på at han er villig til å gå med på sex. Vi har masse kontakt og merker egt ikke stor forskjell fra da vi var et par, bortsett fra mangel på fysisk berøring. Anonymkode: 491ff...e63
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Hvis du vil være uforglemmelig så er det bare én ting som gjelder: Mist alle hemninger. Når du mister alle hemninger tenker du ikke over hvordan du bør oppføre deg, men bare gjør det som er naturlig for deg. Om det er vilt og hardt eller mykt og romantisk har ingenting å si, du blir uforglemmelig for han fordi du lever deg helt inn i øyeblikket. Anonymkode: d222b...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 Du hadde en type. Som du nå har dumpa. Og så ønsker du at dere skal ha en one-night (eller starte være ff) på bursdagen din. I sånne tilfeller, Ts, tror jeg trygt at det er på deg selv du skal fokusere. Hva slags sex ønsker du, da? Anonymkode: 6db1e...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå