AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Del Skrevet 28. mars 2019 Skal lage bunn til suksessterte hvor malte mandler er ingrediens. Har ikke kvern, men har en pose mandelmel. Kan jeg bruke det isteden? Anonymkode: 9fd6c...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leonie Skrevet 28. mars 2019 #2 Del Skrevet 28. mars 2019 Hvis du har mandelmel som i Funksjonell mat sitt fettreduserte mandelmel så vil ikke det bli det samme, nei. Hvis du har “mandelmel” som i avskallede, kvernede mandler så kan du bruke det, ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #3 Del Skrevet 29. mars 2019 Vanlig mandelmel kan være nogenlunde ok, ja, men fettredusert ville jeg ikke brukt. Men mandelmel er jo helt finmalte mandler. Det er ikke nødvendigvis det du vil ha i en suksesstertebunn. Der pleier jeg bruke litt mer grovmalte mandler, ellers blir teksturen i bunnen merkelig. Anonymkode: a595f...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mars 2019 #4 Del Skrevet 29. mars 2019 (endret) Jeg har brukt helt finmalte, avskallede mandler flere ganger til den bunnen og jeg synes det er kjempegodt. Den blir litt mer mazarin-aktig enn vanlig, men det er veldig godt Pass på å steke lett, så den blir saftig og god. Fettredusert msndelmel har jeg ingen erfaring med. Endret 29. mars 2019 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå