Gå til innhold

Kjæresten virker seksuelt uinteressert i meg :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og Kjæresten har vært sammen i 1 1/2 år. Han har alltid slitt med å bli fort slapp under samleiet og dette har gått veldig inn på meg. Når vi har sex så ser han på meg med et helt vanlig blikk. Og han kommer andre med unnskyldninger som «jeg er sulten, jeg er trøtt, jeg er sliten, jeg er kvalm» og drar opp forhuden enten før vi har starta eller etter en stund. Han lager heller ikke noe lyder som tilsier at han liker det. Han har ofte sagt at han ikke kjenner noe. Og jeg har sjekket 3 ganger hos gynekologen om jeg er for vid, noe alle tre sa jeg absolutt ikke var.

Jeg føler meg usexy, uattraktiv og ikke god nok.  

Noen som har vært i liknende situasjon? Eller som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Jeg er en ung jente og han er en ung gutt, så det burde jo bare være morro og godt? Ikke et problem allerede? 

Takk for svar på forhånd 

Anonymkode: f66e5...5da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres rart ut. Sikkert at han er heterofil? Kan han være deprimert?

Anonymkode: 58338...958

• Liker 6
Skrevet

Det kan jo være at han har noen fysiske problemer selv om han er ung. Men om han ikke er villig til å sjekke ut om det er tilfelle så hadde jeg gitt opp. Uansett så bør han jo vise mer interesse. 

Jeg tror nok jeg ville gått uansett. Du finner tusenvis (millioner!) av andre menn som er mer giret enn han her. Om det er manglende følelser/interesse for deg, eller bare hans eget problem som han ikke gidder å finne ut av, er egentlig irrelevant. 

Gå ut og nyt livet sier jeg!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Når en mann ikke kjenner noe ved sex, er sannsynligheten mye større for at han har nedsatt følsomhet i penis/andre issues enn at kvinnen er for trang.

Anonymkode: 0ab48...c58

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann ikke kjenner noe ved sex, er sannsynligheten mye større for at han har nedsatt følsomhet i penis/andre issues enn at kvinnen er for trang.

Enig. Ts, du er ikke for vid. Selv tre uker etter fødsel var kjæresten min i stand til å kjenne noe.. 

Anonymkode: 02953...020

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har et humør som svinger veldig. Og han er mye sliten. Jeg elsker han. Han sier at han elsker meg og. Men det er så tungt å prøve å gjøre bra ting, kjøpe inn ting for å eksprimentere. Også vil han ingenting. Jeg vet at han er helt hetro. Og før meg har han hatt sex med mange. Jeg bare skjønner ikke om det er jeg som gjør noe feil. For uansett hvordan jeg tar på han osv så virker det galt. Og jeg er en seksuell aktiv person. Så er frustrerende og vondt å føle at han aldri har behov for å ha sex med meg. Med mindre han bare trenger å komme.

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har et humør som svinger veldig. Og han er mye sliten. Jeg elsker han. Han sier at han elsker meg og. Men det er så tungt å prøve å gjøre bra ting, kjøpe inn ting for å eksprimentere. Også vil han ingenting. Jeg vet at han er helt hetro. Og før meg har han hatt sex med mange. Jeg bare skjønner ikke om det er jeg som gjør noe feil. For uansett hvordan jeg tar på han osv så virker det galt. Og jeg er en seksuell aktiv person. Så er frustrerende og vondt å føle at han aldri har behov for å ha sex med meg. Med mindre han bare trenger å komme.

Men dette er jo ikke greit! Har du snakket med han om det?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente selvsagt for vid, ikke for trang 🤪

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Men dette er jo ikke greit! Har du snakket med han om det?

Ja.. han sier at det ikke er meningen. Og at han skal bli bedre. Men har ikke blitt bedre på 1/2 år

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. han sier at det ikke er meningen. Og at han skal bli bedre. Men har ikke blitt bedre på 1/2 år

Da hadde jeg nok dratt, gitt! Du er ung og uten barn, og går glipp av et normal forhold.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig, han høres veldig uinteressert ut. Det høres faktisk ut som at sex er noe han ikke ønsker, og at han bruker unnskyldninger for å komme unne, eller for å skjule at han ikke tenner på deg eller kvinner da.

Sikker på at han ikke er homofil? Når du ikke får den opp, og i tillegg prøver å unngå sex så høres man ikke veldig straight ut.

Anonymkode: bb847...660

• Liker 4
Skrevet

Har noen tenkt på at dette kan ha en grunn? 

Be ham dra til legen, blodprøver på jern, b12 og andre vitaminer kan være en start. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Har noen tenkt på at dette kan ha en grunn? 

Be ham dra til legen, blodprøver på jern, b12 og andre vitaminer kan være en start. 

Det kan ikke forklare det faktum at man finner på unnslyldninger for å slippe å ha sex eller fysisk kontakt.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke forklare det faktum at man finner på unnslyldninger for å slippe å ha sex eller fysisk kontakt.

Jeg er sliten, jeg er trøtt, jeg er kvalm.. Ord jeg selv har brukt, mens jeg enda hadde vitamin mangler. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg er sliten, jeg er trøtt, jeg er kvalm.. Ord jeg selv har brukt, mens jeg enda hadde vitamin mangler. 

Når det blir hver gang, og man ikke engang får den opp. Da er det noe som skurrer. Du kan skylde så mye du vil på andre faktorer.

Men når man ikke engang tenner på kjæresten sin så er det noe som ikke stemmer.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det blir hver gang, og man ikke engang får den opp. Da er det noe som skurrer. Du kan skylde så mye du vil på andre faktorer.

Nettopp. Noe stemmer ikke.. Muligens man bør ta en legesjekk. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Nettopp. Noe stemmer ikke.. Muligens man bør ta en legesjekk. 

Støtter dette!

Hvordan er humøret hans ellers? Depresjon for ofte mange navn, som sliten, trøtt, kvalm osv. Dessuten. Hvis han sliter med å få den opp, så er det ganske så deprimerende i seg selv. Så send han til legen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange mister sexlyst om de har depresjon, eller vitamin mangler i kroppen! Mange spiser feil kosthold og får ikke nok vitaminer og mineraler i seg. Over tid vil det lage krøll i kroppen. Full sjekk hos legen er vitkig. Han må selv påpeke at han ønsker sjekke alt av vitamin og mineraler og diverse. 

Jeg er jente, men ser hva vitamin mangler førte til hos meg. Nemlig ikke eksisterende sex lyst selvom typen var kjekk som en modell. Heldigvis klarte vi snakke om det og han holdt ut. Etter flere måneder på vitaminer så begynte sex lysten sakte, men sikkert dukke opp i rykk og napp. Jeg som trodde jeg var blitt aseksuell.

Anonymkode: 5601f...cd4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Mange mister sexlyst om de har depresjon, eller vitamin mangler i kroppen! Mange spiser feil kosthold og får ikke nok vitaminer og mineraler i seg. Over tid vil det lage krøll i kroppen. Full sjekk hos legen er vitkig. Han må selv påpeke at han ønsker sjekke alt av vitamin og mineraler og diverse. 

Jeg er jente, men ser hva vitamin mangler førte til hos meg. Nemlig ikke eksisterende sex lyst selvom typen var kjekk som en modell. Heldigvis klarte vi snakke om det og han holdt ut. Etter flere måneder på vitaminer så begynte sex lysten sakte, men sikkert dukke opp i rykk og napp. Jeg som trodde jeg var blitt aseksuell.

Anonymkode: 5601f...cd4

Hvilke vitaminer manglet du, og var det veldig lavt siden det tok måneder før det hjalp? Jeg mistenker selv jeg mangler ihvertfall d-vitamin, og jeg har også følt meg omtrent aseksuell i det siste. 

Anonymkode: d8a43...ace

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke vitaminer manglet du, og var det veldig lavt siden det tok måneder før det hjalp? Jeg mistenker selv jeg mangler ihvertfall d-vitamin, og jeg har også følt meg omtrent aseksuell i det siste. 

Anonymkode: d8a43...ace

D, b12, jern og folsyre er de vanligste å være lav på, om man er mye trøtt og sliten. En eller flere av dem. 

Selv hadde jeg mangel på alle en periode 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...