Gå til innhold

Ville du tatt vare på sex melding du likte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ba en jeg har en flørt med slette en sex melding fra meg. Han vil ikke det sier han. Jeg våger ikke gå i dybden og spørre hvorfor ikke... Vi har et slags forhold men jeg vil ikke at den skal ligge på hans mobil. 

Hvis du hadde fått en sex melding som du likte...ville du sett på den ofte? Eller ville den etterhvert gå i glemmeboken?

Hvis sistnevnte, hvorfor ikke slette den?

Anonymkode: 59a4a...fd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om det var noen jeg ikke ville noe videre med eller ikke kunne være sammen med, så kunne jeg beholdt en sexy tekstmelding for å se tilbake på. Det er jo digg med slike meldinger:) Det gjør jeg med noen meldinger jeg har liggende skjult på telefonen:P Om jeg hadde skiltes fra flørten på vonde premisser så ville jeg nok slettet den. Uansett scenario ville jeg i alle fall ikke offentliggjort den på noe vis om du er bekymret for det. Men det er jo meg da. Jeg skjønner ikke hva folk får ut av å gjøre sånt.

Anonymkode: bc119...950

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det var noen jeg ikke ville noe videre med eller ikke kunne være sammen med, så kunne jeg beholdt en sexy tekstmelding for å se tilbake på. Det er jo digg med slike meldinger:) Det gjør jeg med noen meldinger jeg har liggende skjult på telefonen:P Om jeg hadde skiltes fra flørten på vonde premisser så ville jeg nok slettet den. Uansett scenario ville jeg i alle fall ikke offentliggjort den på noe vis om du er bekymret for det. Men det er jo meg da. Jeg skjønner ikke hva folk får ut av å gjøre sånt.

Skjønner. 

Vi har fortsatt et godt og nært forhold. Men jeg er blitt litt redd for at noen kan se den en dag...om han mistet tlf e.l. Han bruker jo ikke kode på den,smartingen. 

Lurer på om han ser på den ofte og koser seg...siden han ikke vil slette. Er vel naturlig å tenke det. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner. 

Vi har fortsatt et godt og nært forhold. Men jeg er blitt litt redd for at noen kan se den en dag...om han mistet tlf e.l. Han bruker jo ikke kode på den,smartingen. 

Lurer på om han ser på den ofte og koser seg...siden han ikke vil slette. Er vel naturlig å tenke det. 

Be ham bruke en app for å gjemme dem?:) Da møtes dere jo på halvveien; de er skjult for alle som ikke vet at de er der om han skulle miste den(er også passord) samtidig kan han se på dem om han ønsker. Jeg har mine skjult under en app som ser ut som en app som kontrollerer lys, lyd osv.:P

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Be ham bruke en app for å gjemme dem?:) Da møtes dere jo på halvveien; de er skjult for alle som ikke vet at de er der om han skulle miste den(er også passord) samtidig kan han se på dem om han ønsker. Jeg har mine skjult under en app som ser ut som en app som kontrollerer lys, lyd osv.:P

Hva heter den appen? 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kost meg ofte med en slik melding og lest den om igjen og om igjen... Ville aldri ha slettet. 

Anonymkode: 8741c...6dc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...