AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #21 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har måttet gå til søksmål angående å få tilbake depositum ved flytting? Vi flytter neste uke og har et depositum på 13k, hvorav jeg tenkte å la han få rundt 3k fordi kattene våre har klort opp en liten del av tapeten. Jeg synes dette er veldig sjenerøst med tanke på at det kun er sånn 1,5m med tapet som må byttes i så fall. Huseieren har de siste månedene vært veldig vrang og kjæresten er redd han kommer til å slå på stortromma og forlange mer enn depositumet. Har han i så fall lov til dette? Flere som har hatt problemer med slike huseiere før? Anonymkode: d48a2...972 Hvorfor snakker du om søksmål?, har dere betalt inn depositum på depositumskonto eller direkte til huseier?. Det er forliksrådet eller husleietvistutvalget som er rette instans, ikke søksmål. Anonymkode: d326d...f5d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #22 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor snakker du om søksmål?, har dere betalt inn depositum på depositumskonto eller direkte til huseier?. Det er forliksrådet eller husleietvistutvalget som er rette instans, ikke søksmål. Anonymkode: d326d...f5d Depositumskonto. Og jeg snakker om det fordi jeg ikke aner hva jeg kan forvente. Jeg bare lurte på om noen har vært borti noe lignende før Anonymkode: d48a2...972
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #23 Skrevet 28. mars 2019 Forbrukerrådet kan svare på dette: https://www.forbrukerradet.no/forside/bolig/husleie/depositum/ Anonymkode: d326d...f5d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #24 Skrevet 28. mars 2019 Snakk om å ta sorgene på forskudd...... Anonymkode: b7d9b...984 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #25 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snakk om å ta sorgene på forskudd...... Anonymkode: b7d9b...984 Unnskyld at jeg spør 😄 Anonymkode: d48a2...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå