Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har måttet gå til søksmål angående å få tilbake depositum ved flytting? Vi flytter neste uke og har et depositum på 13k, hvorav jeg tenkte å la han få rundt 3k fordi kattene våre har klort opp en liten del av tapeten. Jeg synes dette er veldig sjenerøst med tanke på at det kun er sånn 1,5m med tapet som må byttes i så fall. Huseieren har de siste månedene vært veldig vrang og kjæresten er redd han kommer til å slå på stortromma og forlange mer enn depositumet. Har han i så fall lov til dette? Flere som har hatt problemer med slike huseiere før?

Anonymkode: d48a2...972

Hvorfor snakker du om søksmål?, har dere betalt inn depositum på depositumskonto eller direkte til huseier?.

Det er forliksrådet eller husleietvistutvalget som er rette instans, ikke søksmål.

Anonymkode: d326d...f5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor snakker du om søksmål?, har dere betalt inn depositum på depositumskonto eller direkte til huseier?.

Det er forliksrådet eller husleietvistutvalget som er rette instans, ikke søksmål.

Anonymkode: d326d...f5d

Depositumskonto. Og jeg snakker om det fordi jeg ikke aner hva jeg kan forvente. Jeg bare lurte på om noen har vært borti noe lignende før :)

AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å ta sorgene på forskudd......

Anonymkode: b7d9b...984

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å ta sorgene på forskudd......

Anonymkode: b7d9b...984

Unnskyld at jeg spør 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...