Gå til innhold

Dama mi er så vid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg elsker det.. Aldri før vært med ei så vid dame og hun kan ta enorme dildoer, og har dobbelfistet henne. Sex er mere enn penetreing, og med henne må man ha en stor dildo inni samtidig som vi penetrerer. Den største dildoen hennes er 34 cm lang og 22 cm i omkrets. Som regel har damer nok med en normal penis, men hun her kan ta alt og er kåt som et uvær. Flere som har vært med damer som var helt ville og vide?

Hvis piv sex er veldig viktig for mannen er kanskje ikke dette den beste kombinasjonen, men for en mann som liker å eksperimentere å prøve nye ting på soverommet er dette gøy da. Vil kanskje tro jeg er litt utenfor normen når det kommer til preferanser, men så lenge jeg syns det er spennende så er jo det viktigst.

Anonymkode: 90441...fbd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg elsker det.. Aldri før vært med ei så vid dame og hun kan ta enorme dildoer, og har dobbelfistet henne. Sex er mere enn penetreing, og med henne må man ha en stor dildo inni samtidig som vi penetrerer. Den største dildoen hennes er 34 cm lang og 22 cm i omkrets. Som regel har damer nok med en normal penis, men hun her kan ta alt og er kåt som et uvær. Flere som har vært med damer som var helt ville og vide?

Hvis piv sex er veldig viktig for mannen er kanskje ikke dette den beste kombinasjonen, men for en mann som liker å eksperimentere å prøve nye ting på soverommet er dette gøy da. Vil kanskje tro jeg er litt utenfor normen når det kommer til preferanser, men så lenge jeg syns det er spennende så er jo det viktigst.

22 cm omkrets høres ut som en vanlig runde med sex. Fatboy Cocksleeve user.

Anonymkode: 76f8d...d37

AnonymBruker
Skrevet

huff! skikkelig slaskefitte! 🙊

Anonymkode: 4f159...179

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

22 cm omkrets høres ut som en vanlig runde med sex. Fatboy Cocksleeve user.

På størrelse med en stor termos.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

huff! skikkelig slaskefitte! 🙊

Liker du ikke det? Syns det er deilig med sånne jeg, men er neppe normal🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stikk foten inn. Skostørrelse 44. 😵

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du ikke det? Syns det er deilig med sånne jeg, men er neppe normal🙈

Fint du sier det sjæl.  😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer. 

Stikk foten inn, skostørrelse 44.😯

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg hadde fått den inn med masse glidemiddel og god tid til hjelp..

Anonymkode: 54cde...df7

AnonymBruker
Skrevet

For en som er like velutrustet som meg ville det vært moro å forsøkt ei vid dame. Kvinner som jeg opplever som stramme fylles som regel av uforutsett nytelse av størrelsen min. 

Jeg er ikke mye mindre enn dildoen du sier at dama di bruker, så det kan godt hende hun hadde satt pris på å forsøke en som meg, slik at hun slapp å tilfredsstille seg selv med en dildo.

DigBic 

Anonymkode: a5812...b95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en som er like velutrustet som meg ville det vært moro å forsøkt ei vid dame. Kvinner som jeg opplever som stramme fylles som regel av uforutsett nytelse av størrelsen min. 

Jeg er ikke mye mindre enn dildoen du sier at dama di bruker, så det kan godt hende hun hadde satt pris på å forsøke en som meg, slik at hun slapp å tilfredsstille seg selv med en dildo.

DigBic 

Dikke-dikk, dikk, DigBic, eller var'e Big Dick? 👅

AnonymBruker
Skrevet

DigBic 

Skal ta opp i husrådet om det er greit at hun bruker deg som levende dildo. Bare husk at du da mister alle dine rettigheter😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta opp i husrådet om det er greit at hun bruker deg som levende dildo. Bare husk at du da mister alle dine rettigheter😂😂

Husk å spørre om hvordan han lades opp, hastigheter, eventuelle programmer og fjernkontroll. Har han egen app?

AnonymBruker
Skrevet

Født 4 unger på ca 4,5 kilo. Hodeomkrets deres husker jeg ikke men tipper den var ca 35 cm??

Mannen min har penis på 19 i lengde og omkrets 17. Men vi liker kun penis i vagina ingen tekniske ting eller hånd eller hva det der andre heter. 

Størrlsen til min mann er helt perfekt for min vagina. Han har heller aldri nevnt noe om jeg er vid. 

Anonymkode: 34598...a47

AnonymBruker
Skrevet

Enda en slik tråd. Vi er som vi er. Penis tilpasser seg. Må dere slutte å mase om dette. Elsker du dame så betyr ikke vaginaen noe.

Anonymkode: 0ff02...6ca

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Født 4 unger på ca 4,5 kilo. Hodeomkrets deres husker jeg ikke men tipper den var ca 35 cm??

Mannen min har penis på 19 i lengde og omkrets 17. Men vi liker kun penis i vagina ingen tekniske ting eller hånd eller hva det der andre heter. 

Størrlsen til min mann er helt perfekt for min vagina. Han har heller aldri nevnt noe om jeg er vid. 

Tja, hvis han aldri har følt en liten vagina så vet han vel ikke hva som mangler. Da er det jo helt greit I guess? 

Anonymkode: a96e1...73c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, hvis han aldri har følt en liten vagina så vet han vel ikke hva som mangler. Da er det jo helt greit I guess? 

Han var ikke akkurat  jomfru da jeg traff han for nesten 18 år siden det kan jeg love. Men vet at han feks aldri har ligget med veldig små kinesere eller asiatiske som visstnok skal ha liten vagina da. Helt greit at de med små peniser finner seg damer med små vaginaer. Men de med liten vagina føder vel unger de og , men kanskje bare 3 kilos.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Han var ikke akkurat  jomfru da jeg traff han for nesten 18 år siden det kan jeg love. Men vet at han feks aldri har ligget med veldig små kinesere eller asiatiske som visstnok skal ha liten vagina da. Helt greit at de med små peniser finner seg damer med små vaginaer. Men de med liten vagina føder vel unger de og , men kanskje bare 3 kilos.

Tja, passer veldig bra om øst-asiatere har trange vaginaer, med tanke på hvor små peniser de har. Ikke rasistisk ment, bare statistikk. For oss i Europa passer det fint med medium trange vaginaer. Etter fødsel kan vaginaen bli helt normal igjen gjennom trening, så det burde ikke være noe problem

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...