AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Etter EL denne mnd merket jeg først kriblinger i magen, nesten som jeg var nervøs/ gledet meg til noe. Senere har jeg hatt den følelsen hvor jeg bare vet at jeg er gravid 😆 Har ikke opplevd det tidligere. Noen dager igjen til IKM, så det blir spennende å se. Noen som har opplevd det samme, og stemte det i deres tilfelle? Anonymkode: 59b10...2db 1
-LykkeLiten- Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Jeg har vært gravid en gang tidligere, men vært "bekymret" for at jeg var det flere ganger. Jeg sier bekymret fordi jeg veldig gjerne ville ha barn, men ikke var i forhold. Den gangen jeg faktisk var gravid visste jeg det. Kunne føle det på hele kroppen, og tok til slutt positiv test. De andre gangene følte jeg ingenting, men hadde hatt ubeskyttet sex og hadde tanken i hodet. Det endte dessverre med spontanabort, men jeg var ikke i forhold, og ikke ferdig utdannet, så det var nok like greit. Tror nok mange føler det godt på kroppen ganske tidlig 😊
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 De gangene jeg har vert gravid har det stemt med følelsen Anonymkode: 15dfb...9e1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Nei 😂 når jeg trodde jeg var gravid og hadde syntomer så var jeg ikke det. Når jeg har sluttet å brydd meg etter en stund med å bli gravid så var jeg 7+ uten at jeg viste om det. Anonymkode: b7695...357 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 Jeg følte det på meg at jeg var gravid, og i tillegg var mensen en dag forsinket (noe som ikke er mye, men den er alltid tidsnok), så jeg var sikker på at jeg var gravid. Og i dag er jeg 8+3 😊 Anonymkode: 91646...9ee
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #6 Skrevet 28. mars 2019 Absolutt ikke 😛 begynte å spotte en uke før mensen som alltid, så tenkte løpet var kjørt. Ingen symptomer. Skulle på en fest dagen før IKM så tok en test for sikkerhetsskyld.. ville ikke drikke om det på mirakuløst vis skulle vise seg at jeg var gravid likevel. Jammen lyste den ikke positiv 😅 var jo prøver så det var jo ønsket, men ble likevel hanske satt ut fordi jeg var 99% sikker på at testen skulle bli negativ. Anonymkode: 098fc...a00 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #7 Skrevet 28. mars 2019 Nei, jeg har tenkte at nå er jeg gravid noen ganger før mensen kom den første tiden vi prøvde. Det tok lang tid, og etter hvert ble jeg veldig vant til å få mensen/negativ test, så det var det jeg forventet. Da jeg faktisk var gravid, ble jeg overrasket, og hadde følelsen av at det kom til å gå galt (noe det ikke gjorde). Anonymkode: 1588d...cf5
Tussi2018 Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 På 28.3.2019 den 9.26, AnonymBruker skrev: Etter EL denne mnd merket jeg først kriblinger i magen, nesten som jeg var nervøs/ gledet meg til noe. Senere har jeg hatt den følelsen hvor jeg bare vet at jeg er gravid 😆 Har ikke opplevd det tidligere. Noen dager igjen til IKM, så det blir spennende å se. Noen som har opplevd det samme, og stemte det i deres tilfelle? Anonymkode: 59b10...2db Har du tatt test nå? 😊🤞
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 De ganger jeg har vært gravid har jeg vært kvalm 24/7, lukter og smaker forandret seg og det å spise var tungt fordi kvalmen var intens hele tiden. Anonymkode: e4fdb...584
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 41 minutter siden, Tussi2018 skrev: Har du tatt test nå? 😊🤞 Jeg tok en rundt 10 dager dpo(dersom syklus er stabil), den var negativ. jeg hadde også vært oppe på natten å tisset, noe jeg ofte gjør. nå reiser jeg på hyttetur for å få tiden til å gå, så får jeg testet igjen på mandag 😇 Anonymkode: 4e2cc...bf7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #11 Skrevet 30. mars 2019 Er ikke gravid nå, bare så det er sagt. Siste gang så hadde jeg mistanke om at jeg var gravid, tok test og det stemte. Jeg har irritabel tarm, hver gang rett før mens så har magen en aktiv periode rett før det kommer. Ca 2-4 dager før. Jeg rekker å sjekke at jeg har alt jeg trenger hjemme. Den gangen så hadde vi utenlands besøk, så jeg rakk ikke å tenke over det. Når jeg plutselig kom til å tenke over det så husket jeg at jeg hadde aktiv og løs mage konstant de siste to ukene. Noe som ikke er vanlig. Kunne jeg være gravid tro, sjekket hjemme, så var jeg det. Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, så det var ikke så uvanlig i seg selv. Slik diagnostiserte jeg meg, ved hjelp av løs mage Anonymkode: d30c4...b57 1
w0ho Skrevet 30. mars 2019 #12 Skrevet 30. mars 2019 Jeg har kun tatt graviditetstest en gang, da var den positiv.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #13 Skrevet 30. mars 2019 Jeg hadde en mistanke allerede noen dager etter eggløsning, fordi jeg fikk så ømme brystvorter og hoven livmorhals. Jeg hadde derfor bestemt meg for å ta en test om mensen ikke kom som den skulle. En uke før jeg hadde planlagt å ta testen ble jeg kvalm, og da jeg noen dager senere tok testen var den positiv. Likevel hadde jeg vært overbevist om at jeg var gravid før dette, og fått negative tester. Da hadde jeg ventet til etter at jeg skulle fått mensen, og så viste det seg at den bare var litt forsinket. Anonymkode: caa0a...644
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #14 Skrevet 30. mars 2019 Magefølelsen min fortalte meg at jeg var gravid alle 3 gangene jeg har vært gravid. Jeg bare visste det flere dager før positiv test. Den ene graviditeten endte også i SA, og dette "visste" jeg også før det faktisk skjedde. Kjønn på ungene har også alltid stemmt med Magefølelsen.. tror jeg har en slags 6. Sans når det kommer til graviditet 😂 Jeg drømmer også alltid om at bekjente er gravide, når de faktisk er gravide, men før de forteller om graviditeten til meg.. blir derfor aldri overrasket over graviditeter. Anonymkode: 9f7d2...40b
Megplussto Skrevet 30. mars 2019 #15 Skrevet 30. mars 2019 Jeg merket det med en gang ved begge graviditeter. Har alltid vært veldig lite syk, men ved graviditene mine har jeg fått en følelse av utmattelse og sykdom som jeg ikke har opplevd før eller siden. Litt vanskelig å forklare, men en følelse av noe har vært «feil» med kroppen 🙈😂 Begge gangene har jeg tatt test som viste 1-2 uker gravid. Andre gangen ble jeg gravid med spiral, så var absolutt ikke ventet. Så er tydelig noe jeg kjenner på kroppen når det skjer😊😍😄
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #16 Skrevet 30. mars 2019 Jeg har blitt gravid på første forsøk etter P-pilleslutt tre ganger. Et par uker etter samleie fikk jeg en intuisjon om at jeg var gravid, og det har stemt hver gang. Graviditetssymptomer som ømme bryster etc., kom en stund etter, rundt uke 7 tror jeg. Anonymkode: 9c72d...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå