Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått negativ graviditetstest 12dpo, så mistet egentlig håpet da jeg har prøvd en stund. Føler denne gangen er ingen unntak 😕 

Men kanskje noen KG brukere har erfart lignende og kan oppmuntre meg litt. Er 13dpo i dag, og har ganske sterke smerter i mageregionen noe annet enn hva jeg har hatt før. Det er ikke typisk mensmurringer. Det er vondte krampetrekninger. Og kvalmen ligger å ulmer i bryst regionen 😁Temperaturen min sank 0.3 grader i dag etter å ha ligget høyt en stund, så trodde umiddelbart at nå kommer TR. Men jeg husker ikke sist jeg fikk mensen før tiden. Skal få mensen om 3 dager, så syns dette var litt vel tidlig. Pluss disse smertene er nye. 

Negativ test men fortsatt gravid? Er dette noe jeg kan se på som noe positivt? Flere som har opplevd dette å siden fått en positiv test?

Er heller ikke slik at jeg innbiller meg symptomer da jeg har tenkt jeg ikke er gravid å latt det ligge. Men når 76% får positiv test før 13dpo har jeg mine tvil på at jeg er gravid. Om temperaturen min synker enda mer i morgen også tror jeg alt håp er borte :( Nei er vel bare bitt av en eller annen basill som tuller med magen min 😁 lettere å tenke sånn, så blir jeg ikke lei meg når enda en pp er over.

Anonymkode: f8ca6...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke har fått TR, så er det fremdeles sjans! :) Hvor lang lutealfase pleier du å ha?

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Så lenge du ikke har fått TR, så er det fremdeles sjans! :) Hvor lang lutealfase pleier du å ha?

14 dager :) 

Ifølge kalender kommer TR forhåpentligvis ikke på søndag. Men har som sagt fått en negativ test senest i går 😕

Anonymkode: f8ca6...9d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid testet negativt til 14 dpo :)

Anonymkode: a6de9...fa6

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...