Gå til innhold

Brazilian Sugaring og sex??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei,

jeg har tatt brazilian sugaring ( voksing) for første gang. det er nå 2 uker siden og hårene har begynt å vokse ut igjen. Skal på date og føler meg litt usikker pga at det han kan både se og kjenne at det er hår der. får jo ikke lov til å barbere så må liksom vente i 2 uker. 

Har dere noen tips eller erfaringer med hook ups med litt utvekst ?? 

Anonymkode: 98049...c69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt pedofil tendenser at menn skal kreve at det ikke skal være ett spor av hår på en kvinne😂

Anonymkode: bd9cc...133

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hei,

jeg har tatt brazilian sugaring ( voksing) for første gang. det er nå 2 uker siden og hårene har begynt å vokse ut igjen. Skal på date og føler meg litt usikker pga at det han kan både se og kjenne at det er hår der. får jo ikke lov til å barbere så må liksom vente i 2 uker. 

Har dere noen tips eller erfaringer med hook ups med litt utvekst ?? 

Anonymkode: 98049...c69

To alternativer: Nappe med pinsett eller kjøre på som du er. Om mannen liker deg, stikker han ikke av for at du har litt hår nedentil. 

Anonymkode: c3a95...9c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dating og sex synonymt?

Anonymkode: 56bf3...32b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Syns det er litt pedofil tendenser at menn skal kreve at det ikke skal være ett spor av hår på en kvinne😂

Anonymkode: bd9cc...133

Det ser mye bedre ut. Jeg driter i hva som ligger bak denne tendensen. Det er jo stort sett slik at yngre kvinner har mye mindre hår overalt på kroppen enn eldre kvinner. Og yngre kvinner er mer attraktive.

Anonymkode: 41142...d26

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke alle menn er enig med deg i.

Anonymkode: 56bf3...32b

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg synes TS skal gjøre det hun er mest komfortabel med. Alle vet at det blir litt hårvekst mellom voksinger. Det er helt vanlig og selvsagt helt OK. Dater som ikke skjønner dette, er stort sett løker og bør få gå videre. Sånn sett jar TS designet et fin løkdetektor-test.

Skrevet

Hårene som kommer ut 2 uker etter voksing er ikke lange, og de er ganske myke. Så ikke tenk på det. Om helt glatt er viktigere enn sex, får han rett og slett vente til du har vokset deg neste gang. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...