Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Selges det i det hele tatt olabukser idag som det går an å sitte med uten at halve rumpa blottes?? Er så xxxxx lei av å tråle rundt i butikker og prøve bukser, men alt er forgjeves. Vil ha ei bukse som er nokså trang fra livet til knærne, med bootcut, og ikke minst må den ikke være lav i livet. Selv de buksene som ekspeditørene sier at ikke er lave i livet, viser seg jo å være det! For noen år siden ble det jo solgt bukser som det gikk an å bevege seg i, til og med sitte med! Og det uten at jeg trengte kjøpe de på typiske voksne dame-butikker. Er bare 25 for pokker..! :veldigsur: Jeg bruker størrelse 30.
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Lee Desoto er i hvertfall relativt høy på livet (etter mine målestokker).
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Er den uten stretch? Og har den bootcut?
Gjest Catwoman Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Lee Desoto er i hvertfall relativt høy på livet (etter mine målestokker). jepp. Den er høyere på livet enn de fleste andre buskene mine ihvertfall, men ikke så høy at den er for høy. Og den har litt bootcut, og lit strech Men til gjest: hvilken høyde på livet synes du er passe da? At linningen er på hoftebeinet (altså mener de to spisse beina du har forran på hoftene) litt over, litt under eller?
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Pff, får prøve Lee Desoto idag da, tror jeg har vært på utkikk etter et par olabukser i snart 3 uker nå, uten å tørre kjøpe noen, for når jeg tester ut å bøye meg i prøverommet, så vises trusa og mere til.. :-? De buksene jeg har fra før av (bomkjøp etter bomkjøp), er sånn ca. midt på hoftebeinet, så jeg trenger noen som er enda litt høyere. Kanskje det rett og slett er rompa mi som er for stor for de fleste buksemodellene, men det tviler jeg egentlig på. Ser da jenter som er endel større enn meg, med bukser som sitter bra. Og det bør ikke være stretch i dem.. Vil ha skikkelige jeans, gjerne litt grove i stoffet. Synes Lee f.eks. er nokså tynne i materialet, blir liksom ikke skikkelig olabukse-følelse.
Sniglå Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 Jeg har en Nudie-bukse som er høy i livet i forhold til de andre jeg har. Men jeg vet ikke hva slags modell det var i farten...
Gjest Seleena Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Kjøpte bukse på vila, og den var kjempefin på! Bruker 30/34 selv. Med sleng. Den var mørk med gul-oransje mønster på lomma. (Ikke mye) 400
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Svært mange av de du ser på gaten som har jeans som sitter perfekt over rumpe/lår har sydd om jeansene sine. Det er faktisk veldig enkelt og holdbart så lenge du bruker jeanstråd (selges på bla. Carlings og JC). Jeg syr om alle mine jeans, og når venninner kjøper jeans havner de på mitt sybord ganske raskt.
hilli Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Jeg har samme problemet som deg, men har funnet en bukse jeg liker! Det er ikke Lee Desoto, som jeg syns har for mye bootcut, men et merke som heter Davys ,modell 236, som selges på JC. Denne er høyere i livet, har strech og litt bootcut og er veldig behagelig.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Eneste jeans jeg har funnet som passer min kroppsform perfekt fant jeg på BIKBOK av alle plasser, det merket med en okseku på eller noe lignende. Har fått høre av fler at de sitter som bare det på meg, men vet ikke ditt forhold til "fjortisbutikker" som det Jeg hadde iallfall fordommer til det, helt til jeg fant ut at de har noen lyspunkter!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Svært mange av de du ser på gaten som har jeans som sitter perfekt over rumpe/lår har sydd om jeansene sine. Det er faktisk veldig enkelt og holdbart så lenge du bruker jeanstråd (selges på bla. Carlings og JC). Jeg syr om alle mine jeans, og når venninner kjøper jeans havner de på mitt sybord ganske raskt. Er ikke det vannskelig?bør vell ha rimelig peiling på å sy da.
Montezuma Skrevet 18. april 2005 #12 Skrevet 18. april 2005 Har funnet noen gode modeller på Vero Moda som har linningen en god beltebredde over hoften. Det holder for meg ihvertfall.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 19. april 2005 #13 Skrevet 19. april 2005 Er ikke det vannskelig?bør vell ha rimelig peiling på å sy da. Å sy om jeans er noe av det enkleste som finnes. Sprett opp sømmene, modeller sammen med knappenåler, klipp av overflødig stoff og sy sammen igjen. Bruker du jeanstråd er det umulig å se at jeansen er sydd fra utsiden. På vrangen vil det selvsagt synes
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #14 Skrevet 19. april 2005 Ikke f... om jeg hadde giddet å kjøpe jeans som ikke passet perfekt, for så å sy dem om! Det finnes så mange ulike modeller at det skal være mulig for de aller fleste å finne den Perfekte buksa. I hvertfall har jeg selv ikke hatt noen problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå