Gå til innhold

Hvor fremkaller dere bildene deres?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det ingen som bruker Kodapost her da :roll: Jeg har sendt mine filmer til Kodapost iallefall i 6 år, og er veldig fornøyd med kvaliteten! Hvordan de er prismessig, vet jeg ikke helt, for det er ikke det avgjørende for meg. Men vet at de har vært best-i-test flere ganger, så prisen er sikkert ikke så langt unna resten av "gjengen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg har skrevet tidligere her bruker jeg alltid Preus, men sist skulle samboenen min levere filmen, og han leverte til Foto Knudsen. Jeg ble så utrolig skuffet da jeg fikk tilbake bildene på lørdag, for alle sammen var over-eksponerte og skikkelig dårlige. Brukte samme film som alltid, og tok bildene i godt lys med et veldig bra speilrefleks-kamera.

Så ikke bildene før jeg kom hjem fra butikken, men kanskje jeg burde gå tilbake og spørre om de kan forsøke å gjøre en bedre jobb? Vil ikke virke som en sær og pirkete kunde, men det er jo utrolig kjedelig å få så dårlige bilder :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker alltid Preus. og er veldig fornøyde med det.

Dere vet vel at dersom man blar igjennom bildene i butikken, så kan man plukke ut de man ikke vil ha (samme hvilken grunn). Da slipper man å betale for dårlige eller bortkastede bilder. Dette kan man ihvertfall på Preus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...