Gå til innhold

Hva skjedde her? Andre som har opplevd dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner hva "jernteppe" betyr, men jeg er usikker på om jeg har fått det tidligere. Før i kveld. Og varer et "jernteppe" så mye som to minutter? 

Saken er at jeg måtte ta en ganske viktig telefon. Og til slutt i samtalen ble jeg spurt om adresse og tlfnr. Og det kortsluttet helt. Jeg klarte bare ikke å komme på det! Og det jeg litt panisk fikk sagt var at det banket på døra så jeg måtte ringe opp. Og da satt jeg altså i ca to minutter før jeg kom på det! Ble jo kjempestressa så kan være grunn til "blokkeringen" Hvordan er det mulig?? 

Det har vært litt stress og ting i det siste, så det har nok gjort meg noe redusert! Men Makan! Kommer liksom ikke over at jeg glemte adressen min. Det er jo nesten ikke mulig?! Eller?

Fortell om helt crazy ting dere har glemt? Greit å få noen historier her nå skjønner jeg 😮

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙄

Anonymkode: bd931...62b

Skrevet (endret)

Jeg husker heller ikke adressen min. Men så har jeg nettopp flyttet da.... Flere ganger har jeg opplevd å ikke huske fødselsdatoen til barna mine, selv om jeg egentlig vet det veldig godt. Og når noen spør meg hvor gammel jeg er så husker jeg ofte ikke det. Må tenke: jeg er født i 19xx og nå er det 20xx, og så regner jeg ut hvor gammel jeg er. 

😂😂😂

Endret av solmåneogstjerner
Nettopp flyttet: mer enn et halvt år siden...
  • Liker 1
Skrevet

Haha, det har skjedd flere ganger med meg også. Grusomt!! Heldigvis skjer det ikke ofte. Kanskje annen hvert år?

Jeg har også plutselig glemt navnet på en kollega jeg har jobbet tett sammen med i 5 år. Jeg måtte febrilsk finne navnet hans på noen dokunenter, men da ble jeg veldig usikker på om det stemte.. Gikk hele dagen før jeg turte si navnet hans og ikke bare "du" 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang så var jeg på et kjøpesenter, så møtte jeg plustelig på en som jeg hadde vært sykt forelska i kjempelenge. Så skulle jeg skrive det til ei venninne, så glemte jeg navnet hans fordi jeg ble så svimmel! Gikk vell noen minutter før jeg husket det.

Anonymkode: cf1c1...657

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg husker heller ikke adressen min. Men så har jeg nettopp flyttet da.... Flere ganger har jeg opplevd å ikke huske fødselsdatoen til barna mine, selv om jeg egentlig vet det veldig godt. Og når noen spør meg hvor gammel jeg er så husker jeg ofte ikke det. Må tenke: jeg er født i 19xx og nå er det 20xx, og så regner jeg ut hvor gammel jeg er. 

😂😂😂

Takk for den 😆 så nesten alt er mulig da. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Haha, ja det er vel det 😂 (har ikke noen problemer med å fungere ellers, men noen ganger får man bare jernteppe 😉)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Story of my life😂 Ja, har skjedd mange ganger. Og jeg er "bare" 30 år. Gode utsikter😅

Anonymkode: 201b9...1b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg skjønner hva "jernteppe" betyr, men jeg er usikker på om jeg har fått det tidligere. Før i kveld. Og varer et "jernteppe" så mye som to minutter? 

Saken er at jeg måtte ta en ganske viktig telefon. Og til slutt i samtalen ble jeg spurt om adresse og tlfnr. Og det kortsluttet helt. Jeg klarte bare ikke å komme på det! Og det jeg litt panisk fikk sagt var at det banket på døra så jeg måtte ringe opp. Og da satt jeg altså i ca to minutter før jeg kom på det! Ble jo kjempestressa så kan være grunn til "blokkeringen" Hvordan er det mulig?? 

Det har vært litt stress og ting i det siste, så det har nok gjort meg noe redusert! Men Makan! Kommer liksom ikke over at jeg glemte adressen min. Det er jo nesten ikke mulig?! Eller?

Fortell om helt crazy ting dere har glemt? Greit å få noen historier her nå skjønner jeg 😮

Det fikk jeg på tentamen. Glemte helt svarene på oppgavene. Livredd for å få dårlig karakterer. 

Anonymkode: 02a41...e40

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, SoWhat? skrev:

Legger til: jeg er 'bare' 35, dette er ikke fordi jeg er dement 😉 har vært slik i 10-15 år 🤔

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det fikk jeg på tentamen. Glemte helt svarene på oppgavene. Livredd for å få dårlig karakterer. 

Anonymkode: 02a41...e40

Ja det har skjedd meg mange ganger på eksamen....

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mynona, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...