Gå til innhold

Suge mann. Til menn: (eller kvinner som har erfaring med akkurat dette).

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kommer ikke ved at jeg suger ham. Han sier at det aldri har skjedd noen gang. Han er over 50, og har hatt flere partnere (ikke voldsomt mange, men normalt i forhold til hans alder.)Han sier at det er veldig godt når jeg gjør det og at hvis noen skulle få ham til å komme ved dette så måtte det være meg. Merker godt at han liker det jeg gjør. Han har ikke noe problem med å komme ved samleie. 

Men: har ikke opplevd før at en mann ikke kommer når jeg suger.... blir litt usikker 

Til menn: har dere problemer med å komme med suging?

Til kvinner: har dere vært sammen med en slik mann?

Ellers har vi fantastisk sex. Han er den eneste som har fått meg til å komme flere ganger. Sexen er en fantastisk blanding av utforskning, spenning, kos og kjærlighet. Men blir litt usikker på akkurat dette 

Anonymkode: f87b4...e35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min nåværende partner kommer ikke når jeg suger ham. Han kan komme når jeg runker ham da. Har hatt en partner tidligere som ikke likte å bli sugd i det hele tatt. Folk er forskjellige. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Glød skrev:

Min nåværende partner kommer ikke når jeg suger ham. Han kan komme når jeg runker ham da. Har hatt en partner tidligere som ikke likte å bli sugd i det hele tatt. Folk er forskjellige. 

Men min liker å bli sugd. Han sier det, men jeg merker det veldig godt også. Men han kommer aldri 

Anonymkode: f87b4...e35

Skrevet

Folk kommer av forskjellige ting, det betyr ikke st de ikke nyter diverse andre ting..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri kommet når jeg har blitt sugd, til det er det for liten friksjon og jeg har runket alt for mye hele livet så jeg er ikke så sensitiv lenger. Til gjengjeld kunne jeg komme 7 ganget etterhverandre og dama fortsatt ri meg i samme økt for noen år siden. Pikken står i 20 minutter etter at vi er ferdige, og jeg kan holde ut en god stund pga. Denne herdingen.

Anonymkode: 1d481...e04

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme erfaring et par ganger. Ser ikke på det som unormalt, alle er forskjellige. Av mine 50 sexpartnere var ingen like, så jeg kunne jo skrevet et innlegg om alle deres preferanser.

Jeg kommer ikke av penetrering, for eksempel, men jeg elsker å pule med menn likevel. Det er jo deilig hele tiden, selv om jeg ikke kommer av det.

Anonymkode: b78cc...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...