Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid brukt hårfjerningskrem i bikinilinjen, men har begynt å reagere ganske kraftig på kremen, så nå skal jeg forsøke meg på barbering. Jeg vet at jeg må bruke en helt ny høvel/blad, men hva bør jeg smøre meg med etterpå? Noen som kan anbefale noen gode produkter som fungerer på sensitiv hud der nede? Jeg har forsøkt med ren aloe vera engang før men det bare svidde og jeg ble veldig rød og nuppete.

Anonymkode: 14595...a05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jojobaolje.

Anonymkode: 6705c...2ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting 

Anonymkode: e6c39...09c

AnonymBruker
Skrevet

Aloe vera gel

Anonymkode: b53c4...802

AnonymBruker
Skrevet

Aftershave balm fra Nivea har jeg smurt mange ganger hvis det blir sårt og jeg har barbert for ofte. 

Ellers så smører jeg den bodylotionen jeg bruker kjapt ved bikinilinjen også. Men aftershaven fungerer mye bedre, og har jeg god tid så sink salve. 

Anonymkode: ee283...856

AnonymBruker
Skrevet

Vibratorrens. 

Men jojobaolje er nok enda bedre 😊

Anonymkode: 3660f...5d0

AnonymBruker
Skrevet

Barberer meg aldri.

Anonymkode: ec7f8...d6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Like greit å gi faen i å barbere seg kanskje... bare problemer jo. Sår, sopp, stank, utflod og dritt. Stuss heller, ribba høns er i tillegg motbydelig...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror apoteket har etterbehandling av intimbarbering  fra rfsu.  

Anonymkode: b4a8a...ab4

Skrevet

Jeg bruker håndsprit på bikinlinjen og får aldri nupper.  Desinfiserer man unngår man det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke særlig nupper, men det klør en del når håret vokser ut igjen så jeg har kjøpt en liten tube som heter Intimkrem på apoteket. Husker dessverre ikke navnet på merket akkurat nå, mulig den bare er fra Apotek1 sitt eget merke?

Anonymkode: a3409...2ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg epilerer. Desinfiserer epilator og hud med pyrisept. Så vanlig lotion. Hårfri en liten måned, ingen nupper eller plager. Har i det siste brukt hjemmelaser i tillegg, så er nesten helt hårfri. 

Anonymkode: 69708...8ad

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like greit å gi faen i å barbere seg kanskje... bare problemer jo. Sår, sopp, stank, utflod og dritt. Stuss heller, ribba høns er i tillegg motbydelig...

Hva slags badetøy bruker du? Eller avstår du fra aktiviteter der andre vil se deg i undertøy/badetøy? 

Anonymkode: 777c9...a98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags badetøy bruker du? Eller avstår du fra aktiviteter der andre vil se deg i undertøy/badetøy? 

Anonymkode: 777c9...a98

Hæ? Hva er sammenhengen her mener du? Ikke meg du siterer, men jeg har i hvert fall så lite hår selv om jeg lar være å barbere at ikke noe er utenfor hverken undertøy eller bikini.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hva er sammenhengen her mener du? Ikke meg du siterer, men jeg har i hvert fall så lite hår selv om jeg lar være å barbere at ikke noe er utenfor hverken undertøy eller bikini.

For 95% av kvinner er det ikke slik. For et arrogant og nedlatende svar... 

Anonymkode: 69708...8ad

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå står det "bikinilinjen", og det er vel ikke det samme som helribba høne.

Vi er forskjellige, men det er likevel vanlig at håret vokser ut mot lyskene. Også helt normalt å ville ta bort dette i bikinisesongen

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk, tar turen på apoteket og kjøper rfsu OG jojobaolje.

Og for dere som mener at barbering er dritt, jeg ta bikinilinjen fordi jeg er en av de særdeles uheldige som er født med en hårvekst som en ape. Svarte hår til midt på låret er ikke ok syntes jeg. Faktisk vil jeg tro at folk rundt meg som måtte se meg i bikini, ikke syntes det er spesielt ok heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...