AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har alltid likt å ha sex, men da jeg møtte min eksmann, fikk han meg til å føle meg som om jeg var sexgal in a bad way. Det vil si fordi jeg ville ha sex ofte og fordi jeg prøvde meg på han, flørtet osv, men han syns bare at det var plagsomt og at jeg var needy når det kom til sex, så jeg sluttet med det, og det endte opp med at vi aldri hadde sex mer og følte meg egentlig uattraktiv og aseksuell etter hvert. Og det var en av mange grunner til at vi skilte oss. Problemet nå er at jeg nesten ikke tør å ta initiativet lenger når jeg er med ny partner, redd for å bli avvist eller for å virke for ivrig, og klarer heller ikke å si fra om hva jeg liker, så jeg føyer meg. Og ender opp med å ikke bli tilfredsstilt, fordi jeg er redd for å virke needy. Men jeg vil jo gjerne snu dette, men vet ikke helt hvordan. Så derfor ber jeg om noen råd om hvordan snu dette, snill pike syndromet jeg har fått over meg når det kommer til sex. Anonymkode: 92e43...762
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Du hadde uflaks med eksmannen. Jeg er selv "sexgal", men har ikke møtt noen som ikke liker det. Jeg og kjæresten puler 3 ganger i døgnet når vi er sammen. Følg instinktene dine, gjør det du vil og si hva du vil. Så mange er redd for å ikke bli likt om de gjør det - jeg er motsatt. Siden jeg har tillit i meg selv at jeg har gode intensjoner, prøver så godt jeg kan og er generelt en god person, så møter jeg heller folk med en forventning om at de skal gjøre MEG glad. Hvis de da er negative til meg og min oppførsel, så betyr det at vi ikke passer sammen, og ikke at jeg skal forandre meg. Anonymkode: 1ff7d...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå