Gå til innhold

Avkappet hode på forsiden av VGnett

Er det ok?  

1. 1. Er det ok?

• Ja
      3
    • Nei
      23
    • Bryr meg ikke mye om det.
      5

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Selv synes jeg ikke noe om å få slikt slengt i fjeset, selv om det er hovednyheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er litt drøy ja.

Skrevet

jeg synes det begynner å bli mye døde kropper og kroppsdeler som blir slengt i trynet på en hver gang en er så dum å prøve å se etter nyheter....

det at man ønsker å få med seg hva som skjer, betyr da IKKE nødvendigvis det samme som at man ønsker å se døde mennesker eller kroppsdeler automatisk alikevel?

husker den gang i tiden der det ble varslet i forkant av dagsrevyen jeg, om at det kunne være scener i det som ble sendt som kunne være støtende el. (husker ikke helt hva de sa, det er jo så lenge siden.)

savner å kunne velge selv om jeg ønsker å se slikt eller ikke, da jeg faktisk blir ganske uvel av å se det. :-(

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit. Voksne mennesker gremmes over å se slikt. Hva med barn, da?

Gjest gjest1
Skrevet

Akkurat. Og tenk om familie/bekjente som ikke er opplyst om at han er død bare skal sjekke nyhetene på vg, og plutselig ser det der, kan ikke være mye koselig. Huff :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, gi oss heller noen vanlige døde sudanesere fra Darfur, sånn at vi ikke mister matlysten!

Gjest gjest1
Skrevet

Du er alltid en liten morrokopp du er du ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet
Du er alltid en liten morrokopp du er du ikke?

Hvis dét utsagnet betyr at du forsto ironien, er det kanskje mulig også å diskutere saken..?

Skrevet

Døden er noe jeg ikke har problemer med å forholde meg til så jeg reagerte ikke på det.

Skrevet
Dette bildet har politiet konstruert ut fra likfunnet de gjorde under Centralbroen i Stockholm 30. mars. Bildet er lagetfordi politiet trenger tips for å finne ut hvem den døde mannen er.

Syns det var helt legitimt jeg.

Skrevet

Synes jeg er helt greit. Det er tross alt et dataanimert bilde av ansiktet til vedkommende som ble funnet.

Altså ikke et fotografi av et avkappa hode.

Skrevet

Jeg synes det var helt greit.

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei, gi oss heller noen vanlige døde sudanesere fra Darfur, sånn at vi ikke mister matlysten!

Self righteous prick

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er det trygt å logge seg på igjen

:wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Det var ikke meg iallfall, og jeg så ikke at det var animert. Men fikk bare slik en guffen følelse av bildet.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Litt off-topic, men avataren til Spidey minner mistenkelig om et lik...

Gjest gjest1
Skrevet

Offtopic: Takako Fuji er en skuespiller, og er lys levende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tilbake til trådspørsmålet.

Jeg synes det er litt ekkelt, men aksepterer at å vise et bilde kanskje er nødvendig for å få inn tips om mannen slik at kriminalsaken kan oppklares.

Skrevet
Tilbake til trådspørsmålet.

Jeg synes det er litt ekkelt, men aksepterer at å vise et bilde kanskje er nødvendig for å få inn tips om mannen slik at kriminalsaken kan oppklares.

Enig.

Og jeg synes nesten det er verre å vise nærbilde av de ekle, gule tennene til han der kannibalen eller hva de nå kaller ham.... for ikke å snakke om den ekle barten hans....

:kvalm:

Forresten tror jeg VG har manipulert bildet for å gjøre tennene enda eklere enn de egentlig er -for hvis man ser nøyere etter (og det er jo ikke så vanskelig å se nøye etter sånn som man får presentert dette nærbilde rett opp i trynet i stort format) så ser man at barten også er gul -akkurat som tennene.

Nelle

Gjest Violetta
Skrevet

Enig.

Og jeg synes nesten det er verre å vise nærbilde av de ekle, gule tennene til han der kannibalen eller hva de nå kaller ham.... for ikke å snakke om den ekle barten hans....

:kvalm:

Forresten tror jeg VG har manipulert bildet for å gjøre tennene enda eklere enn de egentlig er -for hvis man ser nøyere etter (og det er jo ikke så vanskelig å se nøye etter sånn som man får presentert dette nærbilde rett opp i trynet i stort format) så ser man at barten også er gul -akkurat som tennene.

Nelle

Er egentlig helt enig, men barten kan godt ha blitt nikotingul den også. Skikkelig ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...