Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Selv synes jeg ikke noe om å få slikt slengt i fjeset, selv om det er hovednyheten.
aline Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 jeg synes det begynner å bli mye døde kropper og kroppsdeler som blir slengt i trynet på en hver gang en er så dum å prøve å se etter nyheter.... det at man ønsker å få med seg hva som skjer, betyr da IKKE nødvendigvis det samme som at man ønsker å se døde mennesker eller kroppsdeler automatisk alikevel? husker den gang i tiden der det ble varslet i forkant av dagsrevyen jeg, om at det kunne være scener i det som ble sendt som kunne være støtende el. (husker ikke helt hva de sa, det er jo så lenge siden.) savner å kunne velge selv om jeg ønsker å se slikt eller ikke, da jeg faktisk blir ganske uvel av å se det. :-(
Laina Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Selvfølgelig er det ikke greit. Voksne mennesker gremmes over å se slikt. Hva med barn, da?
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Akkurat. Og tenk om familie/bekjente som ikke er opplyst om at han er død bare skal sjekke nyhetene på vg, og plutselig ser det der, kan ikke være mye koselig. Huff
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 Nei, gi oss heller noen vanlige døde sudanesere fra Darfur, sånn at vi ikke mister matlysten!
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Du er alltid en liten morrokopp du er du ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Du er alltid en liten morrokopp du er du ikke? Hvis dét utsagnet betyr at du forsto ironien, er det kanskje mulig også å diskutere saken..?
Donnie Darko Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Døden er noe jeg ikke har problemer med å forholde meg til så jeg reagerte ikke på det.
Donnie Darko Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Dette bildet har politiet konstruert ut fra likfunnet de gjorde under Centralbroen i Stockholm 30. mars. Bildet er lagetfordi politiet trenger tips for å finne ut hvem den døde mannen er. Syns det var helt legitimt jeg.
:-) anna Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Synes jeg er helt greit. Det er tross alt et dataanimert bilde av ansiktet til vedkommende som ble funnet. Altså ikke et fotografi av et avkappa hode.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #13 Skrevet 18. april 2005 Nei, gi oss heller noen vanlige døde sudanesere fra Darfur, sånn at vi ikke mister matlysten! Self righteous prick
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #14 Skrevet 18. april 2005 Nå er det trygt å logge seg på igjen
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #15 Skrevet 18. april 2005 Det var ikke meg iallfall, og jeg så ikke at det var animert. Men fikk bare slik en guffen følelse av bildet.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. april 2005 #16 Skrevet 18. april 2005 Litt off-topic, men avataren til Spidey minner mistenkelig om et lik...
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #17 Skrevet 18. april 2005 Offtopic: Takako Fuji er en skuespiller, og er lys levende.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #18 Skrevet 18. april 2005 Tilbake til trådspørsmålet. Jeg synes det er litt ekkelt, men aksepterer at å vise et bilde kanskje er nødvendig for å få inn tips om mannen slik at kriminalsaken kan oppklares.
Nelle Skrevet 18. april 2005 #19 Skrevet 18. april 2005 Tilbake til trådspørsmålet. Jeg synes det er litt ekkelt, men aksepterer at å vise et bilde kanskje er nødvendig for å få inn tips om mannen slik at kriminalsaken kan oppklares. Enig. Og jeg synes nesten det er verre å vise nærbilde av de ekle, gule tennene til han der kannibalen eller hva de nå kaller ham.... for ikke å snakke om den ekle barten hans.... Forresten tror jeg VG har manipulert bildet for å gjøre tennene enda eklere enn de egentlig er -for hvis man ser nøyere etter (og det er jo ikke så vanskelig å se nøye etter sånn som man får presentert dette nærbilde rett opp i trynet i stort format) så ser man at barten også er gul -akkurat som tennene. Nelle
Gjest Violetta Skrevet 18. april 2005 #20 Skrevet 18. april 2005 Enig. Og jeg synes nesten det er verre å vise nærbilde av de ekle, gule tennene til han der kannibalen eller hva de nå kaller ham.... for ikke å snakke om den ekle barten hans.... Forresten tror jeg VG har manipulert bildet for å gjøre tennene enda eklere enn de egentlig er -for hvis man ser nøyere etter (og det er jo ikke så vanskelig å se nøye etter sånn som man får presentert dette nærbilde rett opp i trynet i stort format) så ser man at barten også er gul -akkurat som tennene. Nelle Er egentlig helt enig, men barten kan godt ha blitt nikotingul den også. Skikkelig ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå