AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Vet du om noen som regelrett skryter/lyver på seg ting, eller kraftig overdriver eventuelle prestasjoner/problemer? Anonymkode: c12e6...360 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Mange! Syns menn er kraftig overrepresentert når det gjelder å skryte av eller overdrive prestasjoner mens kvinner er kraftig overrepresentert når det gjelder å overdrive problemer. Men jeg er usikker på om folk juger med vilje. Er åpen for at man faktisk ser verden på den måten man forteller om ting. Anonymkode: b0a0a...29d 2
Leamur Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Ja 🤣 Typen min er en sånn en. Glad i han fordiom da!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Ja. Fetteren min. Anonymkode: fff2f...078
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange! Syns menn er kraftig overrepresentert når det gjelder å skryte av eller overdrive prestasjoner mens kvinner er kraftig overrepresentert når det gjelder å overdrive problemer. Men jeg er usikker på om folk juger med vilje. Er åpen for at man faktisk ser verden på den måten man forteller om ting. Anonymkode: b0a0a...29d Tror du har rett i mye her. Anonymkode: c12e6...360
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Fetteren min. Anonymkode: fff2f...078 Hva gjør han? Anonymkode: c12e6...360
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør han? Anonymkode: c12e6...360 Skryter på seg jobber, damer og det meste. Har flere venninner han mener er kjærestene hans men ingen var enig i det. Synd for han blir jo gjennomskuet når han dikter opp jobber og kjærester. Anonymkode: fff2f...078
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #10 Skrevet 28. mars 2019 Har en haug av kompiser som skrøt på seg damer da vi var rundt 19-20. Alltid like pinlig når man traff de samme damene og han ble helt taus. Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt. Anonymkode: d8f79...a8e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #11 Skrevet 28. mars 2019 Ja, jeg har ei venninne som gjør det. Noen av de tingene hun skryter på seg er ikke spesielt imponerende heller. Som for eksempel da hun skrøt av å ha hatt trekant og nektet for å ha sagt det et par måneder senere. Jeg syns ikke det er imponerende å ha trekant Anonymkode: 3e06a...d7c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #12 Skrevet 28. mars 2019 Har en kollega. H*n elsker å fortelle historier hvor h*n er midtpunktet og helten. Ingen har liksom vært nærmere døden eller hatt spesielle oppdrag på jobb, eller vanskeligere caser. Blir gal av å høre de samme historiene om og om igjen, og det blir mer og mer drama for hver gang. Og så må h*n alltid understreke at h*n har fått tilbud om de og de toppstillingene, men har valgt de bort for å jobbe «på gulvet». Det er til å bli fullstendig gal av. Anonymkode: 8fd6d...d2e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #13 Skrevet 28. mars 2019 Kjenner en som lyver om karakterer, tidligere studier, generelt ting som skjer (endrer på fortellingen når hun forteller noe for andre gang) og sikkert mer også Anonymkode: f4bdd...15e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #14 Skrevet 28. mars 2019 Kollegaer, men en er værst. Han starter halvparten av historien med han sa først, han rådgav eller har alltid sakt. Korfor talt, han skjønt alt før alle andre og han tok alle di rett avgjørelsene. Med mindre det gjekk dårlig, då hadde han som rådgitt det motsatt men sjefen vil ikke høre. Han Igjen forteller og kjente sitater som sine egne 🙄 Anonymkode: 61f92...f62
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #16 Skrevet 29. mars 2019 JA! Min far skryter alltid på seg ting eller gjør problemer til større problemer. Når det har kommet til min utfordrende oppvekst og helse, overdriver han alltid foran andre som lege og psykolog. Er en skikkelig uting..han er ellers en super pappa som jeg er veldig glad i altså ❤️ men skaper problemer for seg selv og andre! Anonymkode: b873f...648
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #17 Skrevet 29. mars 2019 Ja, har ei venninne som skryter på seg bekjentskaper og dramatiske hendelser (og jobbprestasjoner og menn). Det kan være reelt, men hun framstiller det overdrevent, type en brann, så var hun først på stedet og fikk varslet nødetatene og hjalp veldig til med førstehjelp og har trøstet de berørte i ettertid og er en stor helt. Når hun var en av mange som kom forbi og hjalp til. Eller at hun har vært på nachspiel med en kjendis, da er vedkommende en nær venn. Jeg tror ikke på noe av det hun sier lengre, dvs jeg trekker fra 60% ca. Litt synd, for en gang hadde hun helt rett, og jeg trodde på henne et sekund. Anonymkode: 25eb3...1d9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #18 Skrevet 29. mars 2019 Kjente en gang som hadde asperger, en veldig kraftig type. Han skrev låter for en kjent rapper, hadde en fin Lamborghini til godt over en million kroner (han hadde ikke førerkort og hadde andre kraftige diagnoser som gjorde at han ikke kunne kjøre bil), kjæresten hans døde da han var 14 og han satt hos henne flere uker i strekk på sykehuset da hun skulle dø. Mye som virkelig ikke stemte. Anonymkode: bc65e...976
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #19 Skrevet 29. mars 2019 Svigermor.... 😩😩 må bare jatte med! Og en onkel da! Men han bor i utlandet så slipper å høre det ukentlig! Anonymkode: d1f96...a40
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #20 Skrevet 29. mars 2019 En bekjent av meg er sånn. Er det noe galt med hun, så er det overdramatisk (en skade kan nesten føre til Norges største operasjon), har hun datet noen, er de enten sååå perfekte hver gang, eller så er de såååååå drittsekker hver gang. Hun lyver om boforhold, at hun har kjøpt bolig, hun lyver om xer, hun lyver til den nye kjæresten, hun lyver til familie, venner, hun lyver omtrent om hva hun har på brødskiva. Jeg har så og si ikke kontakt med henne mer, orker ikke det løgnmønsteret hennes. Synd, for det er egentlig en veldig ålreit jente. Anonymkode: a9939...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå