Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greien med body? Genialt til babyer som bruker bleier, men hvorfor bruker voksne damer dette? Seriøst spørsmål altså. Er kvinne.

Anonymkode: 8a9ac...2ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig pent når en har på seg en trang bukse med høyt liv. Ser formene mye bedre enn om det var en enkel hvit topp som en «stapper» ned i buksa. 

Samtidig så liker jeg dem fordi outfiten ikke trenger å fikses på hele tiden. Ihvertfall når du har småbarn og må bøye deg opp og ned konstant. 

Smak og behag, og noen vil fremheve visse former mens andre vil skjule dem. 

Anonymkode: 5f9bc...e55

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og bruker body fordi det er praktisk. Slipper å dytte skjorta ned i buksa hele tiden. Skal ikke mye til så glir den opp eller henger som en pose rundt livet.

Dessuten er det lite lekkert med en rørleggersprekk. Med body så slipper man dette. 

Anonymkode: 0e09b...df1

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og bruker body fordi det er praktisk. Slipper å dytte skjorta ned i buksa hele tiden. Skal ikke mye til så glir den opp eller henger som en pose rundt livet.

Dessuten er det lite lekkert med en rørleggersprekk. Med body så slipper man dette. 

Anonymkode: 0e09b...df1

Som voksen bør det ærlig talt ikke være nødvendig med body for å unngå og vise frem halve rumpa...? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...