Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Kan det være nyttig å ta et årsstudium i organisasjon, ledelse, markedsføring eller administrasjon? Eller er det bachelor som gjelder?

Egentlig ferdig med utdanning og jobber inngenfor helsesektoren. Men vurderer å få en annen jobb. Kanskje noe innenfor organisering i bedrifter, innkjøp, sekretærlignende jobber.

Men vil et årsstudium være for lite til at det er interessant for eventuell arbeidsgiver? Kan jo bygges på med tiden hvis jeg ser at jeg liker studiet. Men må bli samlingsbasert. Ikke mulig å flytte per nå for å studere. Vil være i jobb. Har nok studiegjeld fra før. 

Regnskap er neppe noe for meg. Matte var vanskelig på skolen.

Håper noen har tips :)

Anonymkode: 7ecd4...6a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt det (årsstudium i organisasjon og ledelse), og har opplevd at arbeidsgivere har sett på det som positivt. Men det er den andre utdanningen jeg har som har gitt meg jobbene, ikke årsstudiet. Jeg vil tro det kommer an på hvilke jobber du søker på, og hvilken utdanning du har i bunn. 

Anonymkode: 0643a...5a5

AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2019 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt det (årsstudium i organisasjon og ledelse), og har opplevd at arbeidsgivere har sett på det som positivt. Men det er den andre utdanningen jeg har som har gitt meg jobbene, ikke årsstudiet. Jeg vil tro det kommer an på hvilke jobber du søker på, og hvilken utdanning du har i bunn. 

Anonymkode: 0643a...5a5

Takk for svar :)

Anonymkode: 7ecd4...6a1

AnonymBruker
Skrevet

Årsstudium vil være mer påfylling/videreutdanning. 
Men å kombinere din utdanning med ett slikt årsstudium så vil jo en del nye jobber innenfor helsesektor kunne åpne seg for deg. 
En del andre offentlige stillinger vil nok kunne åpne seg, typisk rådgiverstillinger, lederstillinger og slikt. 

Anonymkode: 039de...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...