Gjest Dævendøtte Skrevet 29. mars 2019 #21 Skrevet 29. mars 2019 (endret) På 28.3.2019 den 9.42, AnonymBruker skrev: Ts her, er det mer tabu for en kvinne å være brud to ganger enn å være brudgom to ganger? Bare en tanke.. Anonymkode: 27003...22f Feil tråd Endret 29. mars 2019 av Dævendøtte
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #22 Skrevet 29. mars 2019 1 time siden, O.G. skrev: Vel, men du har jo selv fordommer mot kvinner der du anklager oss for og synes det er mer stas med en fyr som er brudgom for andre gang enn en annen gangs brud. Jeg ser hvorfor du tror det, men det var ikke meningen Anonymkode: 27003...22f
Gjest O.G. Skrevet 29. mars 2019 #23 Skrevet 29. mars 2019 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser hvorfor du tror det, men det var ikke meningen Anonymkode: 27003...22f Ok. Og gratulerer med forlovelsen. 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hennes ønsker skal ikke tas hensyn til, fordi det da er hun som har feil fokus? Hva om hun ikke ønsker et stort bryllup, men samtidig ikke ønsker det samme som den kommende mannen? Er det fortsatt hun som er problemet? Anonymkode: 6bc60...a8b Jeg forholder meg til det den fyren skrev, ikke mulige scenario du kommer med, jeg vil anbefale deg å gjøre det samme. Endret 29. mars 2019 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #24 Skrevet 29. mars 2019 8 minutter siden, O.G. skrev: Ok. Og gratulerer med forlovelsen. Jeg forholder meg til det den fyren skrev, ikke mulige scenario du kommer med, jeg vil anbefale deg å gjøre det samme. Tusen takk Anonymkode: 27003...22f
Måneskinn Skrevet 9. april 2019 #25 Skrevet 9. april 2019 Jeg har vært gift før - og vi hadde "full pakke". Med kirkebryllup, hest og kjerre fra kirka, halve slekta og mange venner invitert og det var en strålende fest. God kake og herlig stemning. Jeg har veldig lyst å gifte meg igjen en gang! men, etter noen år som singel der man har tenkt litt over ting og tang har jeg personlig kommet frem til følgende: Det er ikke så innmari viktig hvor eller hvordan. Det kan gjerne være kirkebryllup igjen (men da ikke samme som sist), eller en sjømannskirke, ambassade, en strand eller noe. Det viktigste er oss to, det vi har sammen og feiringen av vår kjærlighet. Grunnpilaren, om man kan si det sånn. Det jeg ikke kommer til å vike på er glamfaktoren 😍 fin kjole må til og litt bling i øra, så er jeg good to go. Men vil aldri presse en mann til noe store greier om han ikke ønsker det.
Likka Skrevet 10. april 2019 #26 Skrevet 10. april 2019 Både jeg og mannen min har vært gift før,men nektet å la det være til hinder for vårt bryllup. Jeg har stått hvit «ivory» brud to ganger i kirken,og det var mer nervepirrende og spennende siste gangen ❤️ Ikke tenk på at han har vært gift før,og planlegg akkurat det bryllupet DERE vil ha uten å bry dere noe om hva folk evt sier/mener.
Gjest Sozo Skrevet 10. april 2019 #27 Skrevet 10. april 2019 Man må ingenting, du gjør akkurat som du vil. Jeg har en litt mening enn dere andre. Jeg synes det blir kleint å skulle love evig kjærlighet to ganger, med fullt opplegg. Særlig om man skal gå i kirka to ganger, og love denne kjærligheten ovenfor gud (som jeg ikke tror på). Hadde jeg vært publikum i kirka der brud eller brudgom hadde kjørt mye samme seremoni to ganger hadde jeg blitt flau. Jeg hadde tonet ned seremoni 2 kraftig, pent tøy, middag og forlovere på rådhuset. Men igjen, du gjør akkurat som du ønsker, så lenge han også er enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå