kattiie Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Noen som plis kan forklare meg dette? Forstår ikke hvordan jeg skal blande. Det er for å bleke hårene på kroppen, men fungerer ikke så tror jeg gjør noe feil med blandingen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 To spateler med krem, vask spatelen og tilsett en med pulver og bland godt. Dekk hårene helt og la virke ti min, ta på nytt i ytterligere 5-10 min om det ikke ble bleket første gangen. Blandingen må brukes innen 30 minutter. Ellers kan jeg tipse om noe som heter Google translate, der kan du lime inn tekst også får du det oversatt til norsk. Fantastisk oppfinnelse!! Anonymkode: a7e75...f2d 2
kattiie Skrevet 28. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2019 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: To spateler med krem, vask spatelen og tilsett en med pulver og bland godt. Dekk hårene helt og la virke ti min, ta på nytt i ytterligere 5-10 min om det ikke ble bleket første gangen. Blandingen må brukes innen 30 minutter. Ellers kan jeg tipse om noe som heter Google translate, der kan du lime inn tekst også får du det oversatt til norsk. Fantastisk oppfinnelse!! Anonymkode: a7e75...f2d Jaa men på google blir det mye feil, prøvde det 🙈 ifølge Google translatle er det to stekespader med krem og en stekespade med pulver. Jeg skjønte alt det der bortsett fra hva spateler er. Er utdannet frisør så burde sikkert skjønt dette men er helt blank 😂 Endret 28. mars 2019 av kattiie
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 6 minutter siden, kattiie said: Jaa men på google blir det mye feil, prøvde det 🙈 ifølge Google translatle er det to stekespader med krem og en stekespade med pulver. Jeg skjønte alt det der bortsett fra hva spateler er. Er utdannet frisør så burde sikkert skjønt dette men er helt blank 😂 Spatel = en skje som mest sannsynlig fulgte med i pakken. Anonymkode: 05522...189
kattiie Skrevet 28. mars 2019 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spatel = en skje som mest sannsynlig fulgte med i pakken. Anonymkode: 05522...189 Åja, nei det fulgte ikke med 🙈 men takk, da skal jeg prøve det 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå