Gå til innhold

Hvor vanlig er det at ff har flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en jeg møter etter byturer. Vi har ikke brukt kondom. Er jeg naiv? 

Vi har ikke snakket noe om vi hat andre. 

Anonymkode: 2b084...053

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altfor vanlig

Anonymkode: c6010...92a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ganske vanlig. Det som et uvanlig er å ikke spørre om det, særlig når man ikke bruker kondom.

Anonymkode: 59ba4...470

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som er teit er å ha ff syns jeg. Hva er poenget likssom? Aldri skjønt greia. Er jo bare å finne seg en kjæreste. 

Anonymkode: 7be61...27e

• Liker 3
Gjest ThotSlayer
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som er teit er å ha ff syns jeg. Hva er poenget likssom? Aldri skjønt greia. Er jo bare å finne seg en kjæreste. 

Sex uten kjærestedelen. Det er poenget. Man slipper å måtte ha noe mer med henne å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ThotSlayer skrev:

Sex uten kjærestedelen. Det er poenget. Man slipper å måtte ha noe mer med henne å gjøre.

Ja, det er så forferdelig å ha romantiske relasjoner med folk.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det skal du regne med de har. Jeg dater mens jeg har ff. Lever ikke i sølibat mens jeg venter på den rette liksom. 

Anonymkode: 25fdb...c72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke bare naiv: du er direkte dum når du dropper kondom med FF. Det er en fremmed person som ikke har noen forpliktelser overfor deg: ikke engang om ærlighet. Du må ta høyde for at en FF kan lyge om både kjønnssykdommer og antall damer. De aller fleste som vil ha sex uten forpliktelser: har flere, eller ligger med noen andr når de får muligheten. 

Anonymkode: 0fbfc...ea2

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle vil ha det med hvem som helst vet du :)

Anonymkode: 59ba4...470

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg gjerne naiv. 

Lurer på å enten ikke ha sex med han igjen eller ihvertfall bruke noe. Ville det være dumt å plutselig si det? Redd det blir flaut når vi ikke har brukt det før. 

AnonymBruker
Skrevet

hvor gamle er dere ca?

Anonymkode: bc088...0b0

AnonymBruker
Skrevet
On 3/27/2019 at 6:40 PM, AnonymBruker said:

Ja? Jeg liker ikke hvor mye jobb det er. Liker ikke å gi gaver, planlegge ting osv.

Anonymkode: b2d8d...6bf

AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2019 den 23.22, AnonymBruker skrev:

Da er jeg gjerne naiv. 

Lurer på å enten ikke ha sex med han igjen eller ihvertfall bruke noe. Ville det være dumt å plutselig si det? Redd det blir flaut når vi ikke har brukt det før. 

Nei, det er ikke dumt, det er det eneste kloke! I verste fall kan du faktisk ofre livet fordi du ikke tør å si noe! Si f eks at du fikk kjeft av en venninne når dere snakket om beskyttelse eller lignende og du innser at hun har rett, så heretter vil du bruke kondom.

Anonymkode: 4d943...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Klar for å då unge og kjønnssykdommer.

Ja, skikkelig naivt!

En ff har gjerne flere. Du skriver dere treffes etter byturer. Da er det nok ikke usannsynlig at det treffes andre i edrutilstand. 

Anonymkode: 367cc...ac0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i 20-årene. 

Vil ikke risikere barn eller kjønnssykdommer. 

Er vel noen som ikke vil bruke kondom eller det vanligst med? Vet ikke hva han kommer til å si eller om han har. 

Skrevet (endret)

Om han mot formodning skulle nekte er det da bare å finne en annen og ikke bruke mer tid på han. 

Hvis du er en kvinne i 20-årene er sannsynligheten stor for at det er nok av menn som gjerne vil ta over.

Endret av herzeleid
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2019 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Det som er greit som kvinne er at du får det lett (sex og kos) og hvis han ikke fungerer er det ingen sak å bytte han ut,men med kjæreste er du derimot helt stuck

Jeg synes hele ff greia er teit. Det er vel bedre enn å ha ons hver helg, men ser ikke opplegget med å ha sex med en fyr som har sex med 1-2 andre og du selv har sex med 1-2 andre....blir jo som en indirekte orgie tilslutt..

Jeg vil heller være stuck til en enn å ha 4-5 å rullere på, men da bør den ene være verdt å bli stuck med.

Anonymkode: 657b3...710

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...