Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En spent frøken som nylig har startet prøving. 

Sluttet på ppillen for godt over ett år siden, og har så noe lunde regelmessige sykluser (27-31dager). Jeg har tatt en slik en fertilitetstest som var negativ (altså positivt for meg, "jeg kan få barn"). Jeg er 23år, samboer 24år, og vi er begge normalvektige. Vi har sex omtrent annenhver dag, men jeg følger ikke med på EL, slim, temp og disse tingene. Min søster slet veldig med å bli gravid, men min mor fikk fire barn med kort mellomrom, hvor 1 var planlagt 🙊

Dersom ting er i orden, hvor lang tid kan jeg forvente at det vil ta? og når jeg er såpass ung, når bør vi oppsøke hjelp? Skjønner at folk ikke kan gi meg et konkret svar da det er veldig individuelt. 

Anonymkode: 06f15...d2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, er som du sier at noen bruker veldig lang tid og for andre går det fort. Men kanskje du kan starte å prøve med eggløsningstester? Bar for å være helt sikker på når den er for så å være litt ekstra aktive den perioden. Ellers så sies det jo at annenhver dag er veldig optimalt!:) 

Sies vel også at når man har prøvd i et år så kan man ta kontakt med fastlegen for å høre med tanke på videre utredning. 

Lykke til:) 

Anonymkode: 29550...467

AnonymBruker
Skrevet

Ta Bisolvon tabletter rundt eggløsning. Fungerte begge gangene for meg. 

Anonymkode: 28bd0...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...