AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Jeg lurer på å søke erstatning. Livet mitt ble totalt forandret etter 1 barnefødsel. Jeg ble klippet fort og galt pga hjertelyden sank. Den dag i dag, 16 år etterpå så sliter jeg. Det er vondt, ømt og sårt. Sexliv utgår og ble dumpet pga dette her. Det er jo en lidelse. Legen som klippet var ikke ferdig utdannet, men medisinstudent. Har vært og klaget 2-3 ganger på sykehuset i ettertid, men lite kan bli gjort. De kalte det arrvev og at massasje kunne hjelpe. Nei det er vondt den dag i dag. Kjenner kuttskaden bare jeg går over gulvet. Må jeg leve slik resten av livet? Har hemmet liv og ikke noe intimliv grunnet dette. Anonymkode: f2288...026
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 https://www.npe.no/no/Erstatningssoker/Soke-erstatning/Foreldelse/ Anonymkode: 3b887...faa
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Vil tro det er for gammelt, spesielt når det ble gjort i en akuttsituasjon for å redde barnets liv. Men på 16 år er det skjedd mye innen medisinen, kan du be fastlege om henvisning til plastikkirurg så de kan vurdere om du kan få rekonstruksjon eller noe tilsvarende? Anonymkode: 7dcd0...048
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil tro det er for gammelt, spesielt når det ble gjort i en akuttsituasjon for å redde barnets liv. Men på 16 år er det skjedd mye innen medisinen, kan du be fastlege om henvisning til plastikkirurg så de kan vurdere om du kan få rekonstruksjon eller noe tilsvarende? Anonymkode: 7dcd0...048 Ja jeg fikk sydd på ny, men det er fortsatt vondt. Det er så hemmende. Han som klippet var jo og student. Det stod ikke om livet, men han klippet for å unngå revning? Vet ikke om jeg hadde revnet. Ble sydd noe feil etterpå også da stingene gikk opp. Skulle ønske overlegen hadde hatt ansvaret. Anonymkode: f2288...026
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg fikk sydd på ny, men det er fortsatt vondt. Det er så hemmende. Han som klippet var jo og student. Det stod ikke om livet, men han klippet for å unngå revning? Vet ikke om jeg hadde revnet. Ble sydd noe feil etterpå også da stingene gikk opp. Skulle ønske overlegen hadde hatt ansvaret. Anonymkode: f2288...026 Ble det brukt tang eller vakuum? I såfall hadde du nok revnet fra ene til andre enden uten å bli klippet.. Men jeg forstår virkelig frustrasjonen din. Det skader jo ikke å prøve. Anonymkode: 54b7c...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå