sonush Skrevet 27. mars 2019 #1 Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg har fitbit charge HR. Hatt den en stund. Fått telefon anrop på den tidligere, men etter at den ble utladet og la noen måneder i skuffen så har jeg begynt å bruke den igjen. Men den gir ikke beskjed om anrop lengre, selv om telefonen ligger 10-20 cm unna. Har sjekket varsel på, både på fitbit og mobilen. Skjønner ikke hvorfor. Noen med noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Del Skrevet 27. mars 2019 Sjekk om notifications er skrudd av. (hold knappen inne i noen sekunder til notifications kommer opp da står det om den er på eller av) Sjekk inne på appen om alt satt opp riktig/ send test Skru av og på Bluetooth Resett enheten Det er alle de forslagene jeg kommer påminnelse farten Anonymkode: 88532...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 27. mars 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekk om notifications er skrudd av. (hold knappen inne i noen sekunder til notifications kommer opp da står det om den er på eller av) Sjekk inne på appen om alt satt opp riktig/ send test Skru av og på Bluetooth Resett enheten Det er alle de forslagene jeg kommer påminnelse farten Anonymkode: 88532...5b6 Eh...hvilken knapp? Den lille til fitbit-en? Send test? Resette enheten? Bluetooth har jeg slått av og på. 😬😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Del Skrevet 27. mars 2019 10 minutter siden, sonush skrev: Eh...hvilken knapp? Den lille til fitbit-en? Send test? Resette enheten? Bluetooth har jeg slått av og på. 😬😬 Det er vel bare en knapp på fitbiten tror jeg? Holder du den inne skal du få frem om notifications er avslått. Inne på appen kan du gå inn på "notifications" og sende en test til fitbiten. Resette enheten gjør du ved å holde knappen inne til den slår seg av, og starter igjen. Da kommer fitbit-ikonet opp, og den blir resatt. Anonymkode: 88532...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #5 Del Skrevet 28. mars 2019 13 timer siden, sonush skrev: Jeg har fitbit charge HR. Hatt den en stund. Fått telefon anrop på den tidligere, men etter at den ble utladet og la noen måneder i skuffen så har jeg begynt å bruke den igjen. Men den gir ikke beskjed om anrop lengre, selv om telefonen ligger 10-20 cm unna. Har sjekket varsel på, både på fitbit og mobilen. Skjønner ikke hvorfor. Noen med noen anbefalinger? Slett den og legg den inn i telefonen på nytt. Slett altså både app og blåtanntilkoblingen. Jeg irriterer meg voldsomt over den varslingen på klokken over alle meldinger fra telefonen. Skulle gjerne skrudd varslingen av. Anonymkode: 5bea3...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #6 Del Skrevet 28. mars 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slett den og legg den inn i telefonen på nytt. Slett altså både app og blåtanntilkoblingen. Jeg irriterer meg voldsomt over den varslingen på klokken over alle meldinger fra telefonen. Skulle gjerne skrudd varslingen av. Anonymkode: 5bea3...e0c Hvorfor gjør du ikke det da? Det er ekstremt enkelt å holde knappen inne, sette notifications på off. Og like enkelt er det å skru av varslingene i appen. I appen kan du også velge hvilke notifications du vil ha på fitbiten (charge hr viser bare innkomne samtaler, ikke sms eller mail) hvis du vil ha noen varsler inn, men ikke andre. Anonymkode: 88532...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #7 Del Skrevet 28. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør du ikke det da? Det er ekstremt enkelt å holde knappen inne, sette notifications på off. Og like enkelt er det å skru av varslingene i appen. I appen kan du også velge hvilke notifications du vil ha på fitbiten (charge hr viser bare innkomne samtaler, ikke sms eller mail) hvis du vil ha noen varsler inn, men ikke andre. Anonymkode: 88532...5b6 Fordi jeg ikke har kommet så langt, enda, at jeg har hatt tid til å skru og trykke meg frem til rette stedet for endringer. Mye enklere å legge klokka bort og bruke seikouret uten lyd. Anonymkode: 5bea3...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå