Gå til innhold

Er dette stor aldersforskjell 2?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42, han er 22. Han ønsker sex med meg, men jeg har vert litt tilbakeholden i lang tid. Han er en veldig grei fyr på alle måter.  Hva syntes dere om aldersforskjellen?

Anonymkode: 8b48f...840

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 42, han er 22. Han ønsker sex med meg, men jeg har vert litt tilbakeholden i lang tid. Han er en veldig grei fyr på alle måter.  Hva syntes dere om aldersforskjellen?

Anonymkode: 8b48f...840

Som kvinne kan du gjøre som du vil. 

Mvh

KG

Anonymkode: f8463...f22

• Liker 1
Skrevet

Alder er bare et tall :)

• Liker 1
Skrevet

For stor forskjell etter min mening, men altså: det er jo ikke meg det dreier seg om. 

AnonymBruker
Skrevet

Som mann hadde alle blitt krakilske over hvor ekkelt og problematisk dette er, og hva slags feil og hvor personlig nedsnødd du måtte ha vært. Men du er jo kvinne, så alt er i sin skjønneste orden. 

KG

Anonymkode: 3ff54...aa7

• Liker 1
Skrevet

Har lært meg at alder er ganske uvesentlig når en går godt overens, eller er i et forhold.

Han er jo voksen selv om han er ung. Men veldig mange har mot store aldersforskjeller, så det kommer nok av ulike erfaringer tenker jeg. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann hadde alle blitt krakilske over hvor ekkelt og problematisk dette er, og hva slags feil og hvor personlig nedsnødd du måtte ha vært. Men du er jo kvinne, så alt er i sin skjønneste orden. 

KG

Anonymkode: 3ff54...aa7

Jeg ser ikke særlig forskjell på dem som er i mot det, og at et kjønn får mer motstand enn et annet. Helt ærlig. Har vært damer som har fått høre her også. 

AnonymBruker
Skrevet

Spør heller pappaen din om hva han synes.

Anonymkode: 05ff6...455

Skrevet

Jeg syns i utgangspunktet ikke at aldersforskjellen gjør så mye, men når man er 22 er man så vidt voksen. Dere er på helt ulike stadier i livet. La mannen være "ung og dum" en stund til. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg ser ikke særlig forskjell på dem som er i mot det, og at et kjønn får mer motstand enn et annet. Helt ærlig. Har vært damer som har fått høre her også. 

Nei det blir ramaskrik hver gang en mann sier han har funnet seg ung dame og masse personangrep. Menn syns det er bra at damer finner seg yngre menn fordi da viser det at hun ikke er en golddigger. Mens menn blir slaktet for å like yngre kvinner. Liten tvil om at norske damer er livredde yngre kvinner og gå ut på dato. Snakk om å ha dårlig selvtilitt sier nå jeg..

• Liker 3
Skrevet

20 år i forskjell er drøyt. For begge kjønn.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det blir ramaskrik hver gang en mann sier han har funnet seg ung dame og masse personangrep. Menn syns det er bra at damer finner seg yngre menn fordi da viser det at hun ikke er en golddigger. Mens menn blir slaktet for å like yngre kvinner. Liten tvil om at norske damer er livredde yngre kvinner og gå ut på dato. Snakk om å ha dårlig selvtilitt sier nå jeg..

Du ser jo at vi ikke bryr oss flere av oss da. Jeg vet heller ikke om det er misunnelse bak. Noen har dårlige erfaringer med stor aldersforskjell, så det kan være en grunn. 

De tre fineste forholdene jeg vet om har 11,20 og faktisk 30 års forskjell  😮

men de er helt klart de mest kjamkjørte og avslappede parene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...