Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det trygt? Noen som har prøvd det, og hva er din erfaring? 

Anonymkode: f51c5...b18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trygt? 

Jeg svarer hos ipsos i-say og ingen har tømt kredittkortet mitt, tatt identiteten eller brutt seg inn hos meg.  

Hvorfor skulle det ikke være trygt? 

Får inn noen få euro i mnd på paypalkontoen min. Ikke akkurat noe å bli rik av...

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Neket skrev:

Trygt? 

Jeg svarer hos ipsos i-say og ingen har tømt kredittkortet mitt, tatt identiteten eller brutt seg inn hos meg.  

Hvorfor skulle det ikke være trygt? 

Får inn noen få euro i mnd på paypalkontoen min. Ikke akkurat noe å bli rik av...

Tenker på sånn som betaltenettundersøkelser.no og sånn. Når jeg mener trygt så mener jeg at jeg er litt usikker på hvordan personvernet er, og om noen vet noe om det.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det trygt? Noen som har prøvd det, og hva er din erfaring? 

Følger du med? Alle, selv tv2hjelper deg og svindeljegerne advarer folk mot dette lureriet. Du samtykker i at personopplysningene dine ikke lenger er dine når du hår inn i slike undersøkelser ol.

Anonymkode: e3992...d53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er medlem av flere; Norstat, Ipsos i-say, Norsk gallup og Labben av Opinion As. Oppfatter alle disse som seriøse aktører, og får noen kroner i året gjennom gavekortkoder på Gogift.no, paypal eller donasjoner til veldedige organisasjoner. Har derimot ikke hørt om den du nevner.

Anonymkode: 17f40...413

AnonymBruker
Skrevet

Nettsteder som gir PENGER som belønning, det har jeg gitt opp for veldig lenge siden. De betaler så latterlig lite, at det overhodet ikke er verdt tiden din. Sannsynligvis kommer du til å gi opp disse tingene, lenge før du har holdt på lenge nok til å kunne "cashe inn" pengene dine.            

Anonymkode: 28b09...f93

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følger du med? Alle, selv tv2hjelper deg og svindeljegerne advarer folk mot dette lureriet. Du samtykker i at personopplysningene dine ikke lenger er dine når du hår inn i slike undersøkelser ol.

Anonymkode: e3992...d53

Jeg er dessverre ikke 40 år gammel og ser på slike programmer og har heller ikke tv. Tusen takk for den nyttige informasjonen din. Bra at noen holder tv2 i livet. 😂

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg brukt panel.no og norstat en stund og fikk noen gavekort som jeg kunne bruke på ting, men det kreves jo veldig mye svaring for ikke så mye penger. Det beste er disse gruppesamtalene hvor man kan får 500 kroners gavekort for relativt korte samtaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...