Gjest nany Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Hadde gjester som kjøpte cottage ch., nå har jeg i kjøleskap! hva skal jeg bruker den til, mer enn på brød!
Livets datter Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Jeg bruker cottage cheese i pai-deig. Lag en god pai til middag!
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Jeg for min del synes brødskive med cottage cheese og jordbærsyltetøy er nam nam da. Ble sulten jeg nå.
ashera Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Paideig er et bra tips (Livets datter). Erstatt halvparten av smøret med cc Du kan også lage en ostepostei av bare cc eller 50/50 cc og kremost. Kjør til en glatt masse i hurtigmikser med friske hakkede urter og hvitløk etter smak. Deilig på kjeks...
*Emma* Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 Har aldri prøvd men en "helsefreak" sa at hvis man vil ha noe godt og sundt kan man lage "Risifrutti" av Cottage cheese også ta litt lett syktetøy på. Dessert som er mye sundere enn "originalen". Selv liker jeg å bare spise cc med gaffel - rett fra boksen :-)
Theo Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Jeg bruker cottage cheese sammen med yoghurt i frokostblandingen (og håper at den ekle konsistensen forsvinner litt i alt det andre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå