Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig store problemer med å finne en foundation som passer til meg. Når jeg påfører foundation bruker jeg somregel beautyblender eller hendene. Til nå får jeg kun bra resultat med estee lauder sin dobbel wear foundation. Har prøvd utallige forskjellige foundationer uten hell og brukt masse penger på sminke jeg ikke kan bruke. Problemet mitt er at når jeg påfører foundationen blir huden tørr og flassete, er det noen som vet hva det kommer av? 

Huden min er opprinnelig ikke spesielt tørr, den er kombinert og har noen tørre partier. Har og litt oljete ut. Bruker primer, fuktighetskrem og renser huden før påføring av sminke. Det er ingen tegn til flassete hud før jeg tar på sminke. Det virker nesten som at det er selve foundation som flasser og ikke huden. Estee lauder blir for tung å bruke til daglig bruk, skulle gjerne ha funnet en lettere foundation som ser fin ut på huden... 

Jeg har gode hudpleie rutiner og jeg renser huden morgen og kveld, samt natt og dagkrem. Bruker også skrubb jevnlig eller tilsvarende for å fjerne døde hudceller. 

Håper noen har erfaringer og anbefalinger å komme med! :D 

Anonymkode: 96cbf...099

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Lancome Teint miracle fundation. Fungerer på meg som har samme problem som deg. 

Skrevet

Og prøv å droppe primeren ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...