Amber Skrevet 1. april 2019 #41 Skrevet 1. april 2019 Altså det finnes ikke produkter som fikser slapp hud/hud som har begynt å henge! Ja man kan bruke gode produkter til å få glød/fin hud. Men skal du reversere tidens tann må du ty til laser/kirurgi og den type tyngre behandlinger, så enkelt er det. Eliksir har flotte produkter; men de kommer ikke til å stramme opp huden! Spar pengene å ta en behandling når du har råd, det er mitt forslag. 4
Viktualia Skrevet 1. april 2019 #42 Skrevet 1. april 2019 Hvis det er nylig du har begynt å føle deg sånn, kan jeg trøste med at våren er i anmarsj og det snart blir deilige lange kvelder og påskedager med sol som gir litt friske fregner og D-vitaminer(jada, bruk solkrem). Vi er mange som møter et litt grått, gustent og slitent speilbilde på denne tida! 2
Gjest Raggy Skrevet 2. april 2019 #43 Skrevet 2. april 2019 For min del så¨handler det om søvn og kosthold. Så fort jeg får for mye eller for lite søvn så ser jeg dratt ut. Og spiser jeg sukker eller mye brød feks så hovner jeg opp rundt øynene. Ved et bra kosthold uten raske karbs, med mye grønsaker, fisk og kjøtt strammes huden mer opp å jeg ser friskere ut. Jeg har prøvd uendelig mange produkter og behandlinger å kan ikke si det virker... Jeg fjerne pigmentflekker, det hjelper på utseende synes jeg. Bruker c-vitaminserum og solkrem fordi jeg har lest at det er bra, ikke fordi jeg ser en forskjell. Peeler og bruker fukt. Skal du ha en slags hudfornyelse så prøv tca peeling på vinteren sammen med tretinoin som en for-kur. Dette er kraftige saker. Det er bedre enn å bruke kremer med lite virkestoff over lang tid synes jeg. Noen kremer er sikkert slik at de kun ligger utenpå huden å ikke trekker ned en gang på tross av at det loves flotte resultater. Jeg tror vi like gjerne kunne brukt Spenol som et bekyttende lag for huden Jeg bruker hylaruonsyre tilskudd. Dette gir meg fyldigere lepper, derfor tenker jeg at det antagelig gir huden en boost også, men vet ikke
Hilde1302 Skrevet 2. april 2019 #44 Skrevet 2. april 2019 17 timer siden, Raggy skrev: For min del så¨handler det om søvn og kosthold. Så fort jeg får for mye eller for lite søvn så ser jeg dratt ut. Og spiser jeg sukker eller mye brød feks så hovner jeg opp rundt øynene. Ved et bra kosthold uten raske karbs, med mye grønsaker, fisk og kjøtt strammes huden mer opp å jeg ser friskere ut. Jeg har prøvd uendelig mange produkter og behandlinger å kan ikke si det virker... Jeg fjerne pigmentflekker, det hjelper på utseende synes jeg. Bruker c-vitaminserum og solkrem fordi jeg har lest at det er bra, ikke fordi jeg ser en forskjell. Peeler og bruker fukt. Skal du ha en slags hudfornyelse så prøv tca peeling på vinteren sammen med tretinoin som en for-kur. Dette er kraftige saker. Det er bedre enn å bruke kremer med lite virkestoff over lang tid synes jeg. Noen kremer er sikkert slik at de kun ligger utenpå huden å ikke trekker ned en gang på tross av at det loves flotte resultater. Jeg tror vi like gjerne kunne brukt Spenol som et bekyttende lag for huden Jeg bruker hylaruonsyre tilskudd. Dette gir meg fyldigere lepper, derfor tenker jeg at det antagelig gir huden en boost også, men vet ikke Nå ble jeg veldig nysgjerrig, har hørt om kollagen tilskudd i tabletter/pulver, men ikke hyaluronsyre. Hvor kjøper du dette fra? Og hvor fikk du anbefalt det? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #45 Skrevet 2. april 2019 Kan det være du tar feil av slapp hud og opphovnet hud? Om du spiser for mye salt eller drikker mye alkohol blir man veldig lett pløsete. At kroppen din holder på vannet og at du rett og slett har en væskeubalanse? Anonymkode: 78d3e...73c
Gjest Raggy Skrevet 3. april 2019 #46 Skrevet 3. april 2019 (endret) 20 timer siden, Hilde1302 skrev: Nå ble jeg veldig nysgjerrig, har hørt om kollagen tilskudd i tabletter/pulver, men ikke hyaluronsyre. Hvor kjøper du dette fra? Og hvor fikk du anbefalt det? Kjøper det på Iherb. Jeg leser endel på skjønnhetsforum i USA som feks Essentialdayspa. De er ofte litt flinkere og vet mer enn vi her til lands synes jeg. Jeg leser mye om hva man kan gjøre selv hjemme, som feks peeling med div syrer og andre triks siden jeg synes det blir alt for dyrt å få behandling og ikke minst om man skulle kjøpt alle produkter i en hudpleiesalong Endret 3. april 2019 av Raggy
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #47 Skrevet 3. april 2019 På 31.3.2019 den 22.23, kjøttkaker skrev: Hvis det oppstår komplikasjoner? Hvor har hun tatt det? Det er ikke en filler så å kjøre på med sånn oppløsningreie hadde ikke hatt noen hensikt. Google det. Hun tok det på en klinikk her vi bor. Det er flere klinikker på Østlandet som har det. Anonymkode: 92199...64c
kjøttkaker Skrevet 3. april 2019 #48 Skrevet 3. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke en filler så å kjøre på med sånn oppløsningreie hadde ikke hatt noen hensikt. Google det. Hun tok det på en klinikk her vi bor. Det er flere klinikker på Østlandet som har det. Anonymkode: 92199...64c Hmm, okei. Ble litt interessert etter å ha lest om det på Eger skin clinic sin nettside, men min faste kosmetiske sykepleier mente det ikke var bra:/ Så ble usikker. Vil du ikke si hvor hun tok det?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #49 Skrevet 3. april 2019 31 minutter siden, Raggy skrev: Kjøper det på Iherb. Jeg leser endel på skjønnhetsforum i USA som feks Essentialdayspa. De er ofte litt flinkere og vet mer enn vi her til lands synes jeg. Jeg leser mye om hva man kan gjøre selv hjemme, som feks peeling med div syrer og andre triks siden jeg synes det blir alt for dyrt å få behandling og ikke minst om man skulle kjøpt alle produkter i en hudpleiesalong Tips til hylaruonsyre-piller?:) Anonymkode: a3a44...d21
Gjest Raggy Skrevet 3. april 2019 #50 Skrevet 3. april 2019 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips til hylaruonsyre-piller?:) Anonymkode: a3a44...d21 Mener å huske at Now food har. Endret 3. april 2019 av Raggy
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #51 Skrevet 3. april 2019 7 minutter siden, kjøttkaker skrev: Hmm, okei. Ble litt interessert etter å ha lest om det på Eger skin clinic sin nettside, men min faste kosmetiske sykepleier mente det ikke var bra:/ Så ble usikker. Vil du ikke si hvor hun tok det? Hvorfor er det ikke bra? Det var en lege som satt det på mamma. Anonymkode: 92199...64c
kjøttkaker Skrevet 3. april 2019 #52 Skrevet 3. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ikke bra? Det var en lege som satt det på mamma. Anonymkode: 92199...64c Pga det jeg skrev tidligere. Hun mente det bare var useriøse som drev med dette, det ikke er fda-godkjent og ikke kan løses opp. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #53 Skrevet 3. april 2019 37 minutter siden, kjøttkaker skrev: Pga det jeg skrev tidligere. Hun mente det bare var useriøse som drev med dette, det ikke er fda-godkjent og ikke kan løses opp. Det er jo ingenting å løse opp...Tror ikke hun kjenner til produktet i det hele tatt... Anonymkode: 92199...64c
kjøttkaker Skrevet 3. april 2019 #54 Skrevet 3. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ingenting å løse opp...Tror ikke hun kjenner til produktet i det hele tatt... Anonymkode: 92199...64c Ja, det virka litt merkelig. Hun er veldig nøktern og streng med hva hun bruker og det liker jeg, men er kanskje litt for nøktern noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #55 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, kjøttkaker skrev: Ja, det virka litt merkelig. Hun er veldig nøktern og streng med hva hun bruker og det liker jeg, men er kanskje litt for nøktern noen ganger. Ja han som satt det på mamma var lege iallefall. Så jeg stoler iallefall på produktet. Anonymkode: 92199...64c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå