Gå til innhold

45 år -slapp og sliten hud i ansiktet -hva anbefaler du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk etter sør-koreanske produkter for eldre hud. Utrolig gode produkter med bra ingredienser, til veldig greie priser. F.eks. disse: https://mykoreanmakeup.com/my-concerns/anti-aging-wrinkles/

Ellers: begynn med solfaktor i ansiktet hver dag (det er en selvfølge for sør-koreanske damer). Du blir ikke kvitt rynkene du har men du unngår å få unødvendig mange nye.
Og ikke minst: slå deg til ro med at rynkene har kommet for å bli, de viser at du har levd og er mye finere enn et merkelig stramt utseende som skriker hysterisk gammel dame i panikkalderen. Smil og vær glad med de rynkene du har! :)

Anonymkode: e05c6...80e

Hva slags spf er det dere bruker til daglig?   De jeg har som jeg bruker som sommeren er enten altfor hvite, altfor fete, eller så baller/smuler de seg på huden hvis dere skjønner hva jeg mener.  Aldri brukt spf daglig utenom når seg skal sole meg om sommeren da?   Bruke dere fuktkrem i tillegg da under sminke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så en dagbladet pluss artikkel for en stund siden,om en anti rynkekrem med dokumentert effekt. Noen som husker hva den henter?

Anonymkode: 8d5ca...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, SupaWoman said:

Hva slags spf er det dere bruker til daglig?   De jeg har som jeg bruker som sommeren er enten altfor hvite, altfor fete, eller så baller/smuler de seg på huden hvis dere skjønner hva jeg mener.  Aldri brukt spf daglig utenom når seg skal sole meg om sommeren da?   Bruke dere fuktkrem i tillegg da under sminke?

Vannfast bb-krem! Har dessverre ikke noe tips da de for andre gang har sluttet å produsere den jeg brukte, så må finne en ny.

Anonymkode: 534c4...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, SupaWoman skrev:

Jeg har brukt denne. Ser bittelitt hvit ut med en gang man smører på, men så forsvinner det fort. Det er nesten så jeg føler at huden ser jevnere ut etterpå også. Jeg liker den veldig godt. Har den på helt til slutt i hudpleierutinen, over fuktighetskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niactil 4%, et serum fra Elixir. Fåes på noen hudpleiesalonger. Den kommer sannsynligvis til å forandre livet ditt, men kanskje du kan få en prøve på den først. 

V e l B e k o m m e.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt denne. Ser bittelitt hvit ut med en gang man smører på, men så forsvinner det fort. Det er nesten så jeg føler at huden ser jevnere ut etterpå også. Jeg liker den veldig godt. Har den på helt til slutt i hudpleierutinen, over fuktighetskrem.

Må legge til at jeg bruker denne fra tidlig vår til utpå senhøsten. Midt i mørketida gidder jeg ikke bruke solfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
24 minutter siden, Bøttemedhull skrev:

Niactil 4%, et serum fra Elixir. Fåes på noen hudpleiesalonger. Den kommer sannsynligvis til å forandre livet ditt, men kanskje du kan få en prøve på den først. 

V e l B e k o m m e.

940,- for 100 ml? Ja velbekomme...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

940,- for 100 ml? Ja velbekomme...

Jeg vet! Men den varer ca 6 mnd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler merkene Exuviance og PCA skin.

Anonymkode: e5c3a...4a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trening virker ikke oppstrammende på ansiktet, tvert i mot. Når man blir eldre forsvinner underhudsfettet i ansiktet, og dermed begynner ansiktet å henge. 

Anonymkode: a7455...0f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her var det mye humbug svar. For å få strammere hud må seriøse tiltak til. Å smile, trene og være i frisk luft gjør deg gladere osv, men å STRAMME opp huden? Hahahah not so much. Peelinger og kosmetiske behandlinger må til. Og tretinoin eller retinol. 

Anonymkode: a3a44...d21

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trening virker ikke oppstrammende på ansiktet, tvert i mot. Når man blir eldre forsvinner underhudsfettet i ansiktet, og dermed begynner ansiktet å henge. 

Anonymkode: a7455...0f1

Det skjer uavhengig av trening.  Nå er det de færreste av oss som greier å gå ned veldig mange kilo kun ved trening.  Men at rynkene blir mer fremtredende hvis man er veldig tynn stemmer.  Trening fremmer blodsirkulasjon og vil dermed også ha en god effekt på huden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bare nei. 

Anonymkode: 11da8...9c1

Tretinoin, eller reinol som er lettere å få tak hjelper mot rynker. Hva er galt med det?? 

Anonymkode: 75501...a70

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker Dermalogica Age Smart Dynamic Skin Recovery Spf 50 50ml, og er fornøyd med den :) 

Anonymkode: 86dc7...976

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ansiktbehandlinger hos dermatologer inkl filler og botox osv, ellers kremprogram med dokumentert effekt for vedlikehold. Kremer med retinol, C-vitamin, hyaluronsyre og solfaktor 30-50. Du kan jo sjekke ut om de som driver med behandling av hud, filler og botox trenger demomodeller.  Sjekk ut restylane norge.  Kari Anne Eik, Hanne Hegle,  Silje Austnes, Lene Quist.  (Beths medispa, Invisibli, novelaklinikken, pure skin medical) 

Anonymkode: 50b1f...507

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har jeg vært mye inne får jeg slapp hud i ansiktet. Men er jeg derimot ute og får litt vind i ansiktet strammer den seg opp. Og enda bedre blir det om jeg skrubber den, og smører den med fuktighetskrem etterpå. Jeg er 42 år. 

Anonymkode: 50945...2d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 29.3.2019 den 19.14, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut Profhilo!

Anonymkode: 92199...64c

Ikke fda godkjent? Og ikke oppløselig. Har du prøvd det? Virker ikke trygt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, kjøttkaker skrev:

Ikke fda godkjent? Og ikke oppløselig. Har du prøvd det? Virker ikke trygt. 

Hvorfor skal det være oppløselig? Det er ikke en filler.

Mamma har prøvd det, hu ble dritfin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det være oppløselig? Det er ikke en filler.

Mamma har prøvd det, hu ble dritfin.

Hvis det oppstår komplikasjoner? Hvor har hun tatt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...