Gå til innhold

45 år -slapp og sliten hud i ansiktet -hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huden min i ansiktet er virkelig i kraftig forfall. Vet jo at alder og tidligere dårlige vaner ifht sol og røyking har påvirket mye. Og forventer ingen mirakler, og lever greit med litt rynker. Men ønsker virkelig å få strammere hud, føler huden er så "hengete"/pløsete -noe som gjør at jeg ser så sliten og trøtt ut hele tiden..

Noen som har noen anbefalinger ifht ansiktsprodukter??

Anonymkode: e5f8c...eda

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg frisk luft og mye latter og glede. Fungerer mye bedre enn alskens kremer. 

Anonymkode: 2c6a8...0da

• Liker 14
Skrevet

Botox, filler, kjemisk peeling og tretinoin. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kjøttkaker skrev:

Botox, filler, kjemisk peeling og tretinoin. 

Nei. Bare nei. 

Anonymkode: 11da8...9c1

• Liker 9
Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefaler deg frisk luft og mye latter og glede. Fungerer mye bedre enn alskens kremer. 

Anonymkode: 2c6a8...0da

Null alkohol, tobakk, sunt kosthold i hverdagene, svett trening og ikke minst frisk luft, latter og glede, som du sier :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bare nei. 

Til hva? Om du vil ha strammere hud hjelper ikke frisk luft og latter;) Det går fint an å bruke dette fornuftig.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bare nei. 

Det fungerer som bare det! Man får et friskt naturlig utseende på kort tid. I tillegg kan jeg anbefale øyelokkoperasjon hvis du har tunge øyelokk. Det som du ser på bilder fra Hollywood med overbehandling med botox og filler er ikke det du får her hvis du ber om et naturlig utseende. Ingen klarer å se at du har gjort noe, kun at du ser 10-15 år yngre ut.

Anonymkode: 1d8cd...603

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer som bare det! Man får et friskt naturlig utseende på kort tid. I tillegg kan jeg anbefale øyelokkoperasjon hvis du har tunge øyelokk. Det som du ser på bilder fra Hollywood med overbehandling med botox og filler er ikke det du får her hvis du ber om et naturlig utseende. Ingen klarer å se at du har gjort noe, kun at du ser 10-15 år yngre ut.

Anonymkode: 1d8cd...603

Har du gjort det? Hos hvem? 

Anonymkode: a3a44...d21

Skrevet

Hvis du ikke vil foreta kirurgiske inngrep, kan du ta ulike oppstrammende behandlinger ved en hudpleiesalong. Du kan også prøve kollagentilskudd, virker som om mange opplever at det hjelper, selv om virkningen ikke er dokumentert. Har også lest/hørt at ansiktsyoga kan hjelpe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sunt kosthold, 8 timers søvn, aktiv og frisk luft, husk solkrem med innhold av både UVA og UVB, ev dagkrem med 50 faktor, UVA og UVB og vitamin C. Kjøp deg en god øyekrem og dagkrem :)  Vil ikke gjøre underverker, men huden blir ivaretatt, og pleiet.

Anonymkode: 86dc7...976

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her -takk for ymse svar.. Jeg tenkte primært på produkter andre kansje hadde hatt positive erfaringer med. (ikke kirurgiske behandlinger, det har jeg ikke råd til, men bruker gjerneendel penger på produkter om det er noe som kan fungere). Ifht å spise sunt, trene, drikke vann etc -det vet jeg -og gjør hver dag. Bruker alltid solkrem også. Er nok dessverre tydelige aldringstegn som dukker opp -både fordi jeg jo faktisk blir eldre, men var ganske uforsiktig ifht feks solkrem i yngre dager.. Og røyket mye på den tiden. (røyker ikke nå lenger da) Ønsket som sagt tips ang produkter.

Ang kollagen -noen som kan anbefale noe? Har også hørt at det er bra for huden (og leddene) -men er jo en jungel av produkter. Og ellers om noen kan anbefale en god hudpleieserie -rens, serum, maske og dag/nattkrem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

No7 på apotek!! Det er 40% ut denne uka. Serumet er fantastisk og dagkremen også🙂

Anonymkode: 0e7ca...2c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

No7 på apotek!! Det er 40% ut denne uka. Serumet er fantastisk og dagkremen også🙂

Anonymkode: 0e7ca...2c9

AnonymBruker
Skrevet

The Ordinary har gode produkter for oppstramming!

Anonymkode: c8a46...3ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med fraksjonert CO2 laser?

Anonymkode: 56134...8ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med anti age produkter fra elixir. Vil du ha noe på lavbudsjett har the ordinary og no7 valuta for pengene så det er verdt å teste ut. 

Anonymkode: b36ee...a19

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her -takk for ymse svar.. Jeg tenkte primært på produkter andre kansje hadde hatt positive erfaringer med. (ikke kirurgiske behandlinger, det har jeg ikke råd til, men bruker gjerneendel penger på produkter om det er noe som kan fungere). Ifht å spise sunt, trene, drikke vann etc -det vet jeg -og gjør hver dag. Bruker alltid solkrem også. Er nok dessverre tydelige aldringstegn som dukker opp -både fordi jeg jo faktisk blir eldre, men var ganske uforsiktig ifht feks solkrem i yngre dager.. Og røyket mye på den tiden. (røyker ikke nå lenger da) Ønsket som sagt tips ang produkter.

Ang kollagen -noen som kan anbefale noe? Har også hørt at det er bra for huden (og leddene) -men er jo en jungel av produkter. Og ellers om noen kan anbefale en god hudpleieserie -rens, serum, maske og dag/nattkrem.

Jeg kjøper boks med kollagen pulver på iherb. De selger også på vita feks men det ganske dyrt. 

Anonymkode: b36ee...a19

AnonymBruker
Skrevet

- trening! 

- sunt kosthold 

- nok søvn 

- retinolkrem. Alle over 25 burde bruke retinol

- kollagenpulver 

- drikke vann

Anonymkode: d1a5a...9a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søk etter sør-koreanske produkter for eldre hud. Utrolig gode produkter med bra ingredienser, til veldig greie priser. F.eks. disse: https://mykoreanmakeup.com/my-concerns/anti-aging-wrinkles/

Ellers: begynn med solfaktor i ansiktet hver dag (det er en selvfølge for sør-koreanske damer). Du blir ikke kvitt rynkene du har men du unngår å få unødvendig mange nye.
Og ikke minst: slå deg til ro med at rynkene har kommet for å bli, de viser at du har levd og er mye finere enn et merkelig stramt utseende som skriker hysterisk gammel dame i panikkalderen. Smil og vær glad med de rynkene du har! :)

Anonymkode: e05c6...80e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle blir gamle. Vi må finne andre gleder. Ellers så kommer vi uansett før eller siden til kort, både hvis vi driver med kirurgi og ikke, ungdom er skjønnhet. Trøsten er at det fins så mye mer i livet enn utseendet...og menn blir også eldre😛.

Anonymkode: 534c4...548

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...