Gå til innhold

Aldri tatt seriøst! :( en del av å ha Asperger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg voksen dame, eller "dame"... føler meg som en jente enda. Selvtilliten har ikke utviklet seg siden tenårene.

studier har jeg ikke fått til, jeg har virkelig ikke interesse eller karakteree for å komme inn på det meste. Jobbene jeg har fått blir folk yngre og yngre i.

Folk later som de svarer ohg hører meg, men egentlig tenker de at siden det kommer fra min kjeft så trenger de ikke ta det seriøst.ser det på at de kan høre på andres forslag, bare det kommer fra rett munn.

Menn... jada, jeg forelsker meg, men ser etter hvert at det er en annen kvinne de tar mer seriøst.... jeg føler meg mer som hun enkle som de kan ha det litt gøy med når det ikke er noe annet som skjer, og når man liker noen så sårer dette virkelig. Blir til at jeg velger å ikke si noen ting . 

Føler på alle områder at det skal slike "spesialfolk" til å like meg! 

Anonymkode: 1bfbf...949

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vanlig for aspergere å føle det slik.

Anonymkode: 1831d...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke asperger, men jeg kjenner meg igjen i TS likevel.

Anonymkode: ec5bd...12d

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig hvis man fremstår som for oppegående, hvis man har lagt mye innsats i å lære seg å fremstå slik.

Anonymkode: fb4f3...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du lar deg overkjøre totalt sosialt og da mister alle respekten for deg og gidder ikke høre. Trikset er å se hvordan du havnet i en situasjon der du forsøkte å foreslå noe som blankt ble oversett også legge opp til en situasjon der rollene er snudd og det er du som overser forslaget til en annen som om det var en helt naturlig ting å gjøre. Slik blir du likt og hørt ved en senere anledning. 

Anonymkode: f2f1a...c47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...