AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Husker jeg brukte denne ansiktsrensen rundt 13 års alderen på grunn av kviser og mener å huske den tørket ut og strammet huden i ansiktet veldig, noe som jo var negativt. Men sannsynligvis var det fordi jeg hadde null kunnskap om hud på den tiden og knapt smørte med krem etterpå.. Uansett, vurderer å prøve denne igjen ettersom jeg har kviser som kommer og går hele tiden og har lest den skal være effektiv mtp. at den inneholder salisylsyre. Er det noen som vil dele erfaringer med denne rensen? Anonymkode: b65a5...7bb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Jeg er veldig glad i denne, og har brukt den i alle år. Må selvfølgelig huske å smøre huden med en god krem etterpå. Anonymkode: 053c0...8ac
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig glad i denne, og har brukt den i alle år. Må selvfølgelig huske å smøre huden med en god krem etterpå. Anonymkode: 053c0...8ac Har du merket noe forskjell mtp. kviser og huden generelt? Blir du veldig tørr f.eks? Jeg har en god og lett krem som gir rikelig med fukt som sikkert er god i kombinasjon med rensen, ja Anonymkode: b65a5...7bb
WhiteSwan Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har brukt den og blir ikke tørr, men jeg har fet hud. Hvis hudtypen din i utgangspunktet er tørr så kan det jo hende den vil tørke ut
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 Gammel tråd, men prøver likevel: Prøvde du kremen og hvordan fungerte den i så fall? Vurderer selv å kjøpe denne i og med at jeg sliter med litt kviser. Anonymkode: dd18a...089
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 Jeg har brukt den i mange år og synes den fungerer godt for min hud, får lett kviser/urenheter. Har brukt dagkremen fra samme merke og det gir nok fuktighet til min hud. Anonymkode: c0db6...8e0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 Datteren er veldig fornøyd med denne. Anonymkode: cf42e...5ba
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #9 Skrevet 4. april 2020 Et must! Eneste lille minus et at den kan svi i øynene, men det er pga syreinnholdet Anonymkode: c0b0e...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå