Gå til innhold

Shooting for the stars! Orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt nyskjerring på menns orgasme i forhold til størrelse. Jeg var med en som hadde diiiger pikk. Når han kom var det som shooting for the stars. Det var liksom ingen tvil med orgasmen. Mens han jeg er med nå har ikke så stor og jeg blir usikker på om han egentlig kommer. Er det forskjell på orgasmene i forhold til str? Og går det ann å fremkalle sterkere orgasme? Kanskje et rart spørsmål. 

Anonymkode: 2753d...d4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anta at det er forskjell på folk uavhengig av størrelse. Hva nøyaktig var det som opplevdes intenst med han som hadde stor penis?

Anonymkode: 4c064...e12

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt nyskjerring på menns orgasme i forhold til størrelse. Jeg var med en som hadde diiiger pikk. Når han kom var det som shooting for the stars. Det var liksom ingen tvil med orgasmen. Mens han jeg er med nå har ikke så stor og jeg blir usikker på om han egentlig kommer. Er det forskjell på orgasmene i forhold til str? Og går det ann å fremkalle sterkere orgasme? Kanskje et rart spørsmål. 

Hva mener du med orgasme? Sprut? 

Anonymkode: 735a8...034

Skrevet

Aner ikke hvordan det er med andre, men her er det fyrverkeri. Og ja, ved å pirre en stund, blir det sterkere orgasme.

AnonymBruker
Skrevet

Størrelsen på penis har ingen ting med mengden sæd man skyter ut. Det er størrelsen på ballene og hvor mye sæd som produserer som avgjør det. Styrken på orgasmene kan også føles sterkere hvis man trener opp pc muskelen eller holder lenge igjen før spruten kommer.

Anonymkode: 92a69...f7f

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Sphere skrev:

Aner ikke hvordan det er med andre, men her er det fyrverkeri. Og ja, ved å pirre en stund, blir det sterkere orgasme.

Er mann. Jo mindre sprut ,jo sterkere er de himmelske sammentrekningene i underlivet.  💂

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil anta at det er forskjell på folk uavhengig av størrelse. Hva nøyaktig var det som opplevdes intenst med han som hadde stor penis?

Anonymkode: 4c064...e12

Han fikk veldig sterke sammentrekninger. Men vi kunne holde på i timesvis. Så har kanskje litt med saken å gjør. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med orgasme? Sprut? 

Ikke nødvendigvis. Begge deler i hans tilfelle. Sammentrekninger og sprut. Kan menn komme uten sprut? 🙈

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk veldig sterke sammentrekninger. Men vi kunne holde på i timesvis. Så har kanskje litt med saken å gjør. 

Holde på i timevis har ikkje noe med saken å gjøre.  Orgasme er hva du/dere føler i det øyeblikket  orgasmen inntreffer.  😇

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Begge deler i hans tilfelle. Sammentrekninger og sprut. Kan menn komme uten sprut? 🙈

Ja, selvfølgelig. Les den antikke indiske sexveiledern, sama-et eller annet.  👳

AnonymBruker
Skrevet

Får jenter med stor klitoris større orgasme? 

Anonymkode: d8367...62b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil absolutt anta at orgasmen er uavhengig av størrelse. Men har akkurat samme erfaring som deg, de to største jeg har vært med har sprutet mest, lengst og med mest grynting, stønning, risting og roping 😂 Tilfeldig sikkert, men da vet du det 😋

Anonymkode: ecd9f...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...