Munchlax Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Hei. Er det noen som vet hvordan man finner ut av verdi på veske? Tenker å selge min Louis Vuitton Totally MM i Damier Ebene. Den er kjøpt i London i 2014 og ser helt ubrukt ut. Har både kvittering, eske, tags, papirposen og alt som fulgte med kjøpet. Noen som har noen idé? Selv har jeg null peil på vesker, så aner ikke verdi idag. Har skjønt at vesken ikke selges mer. Har det noe å si for verdi? At den synker veldig mye feks. Har også en Sarah-lommebok fra Louis Vuitton i samme stil, kjøpt samtidig. Burde denne følge med på salget eller selges separat? Har kvittering, eske, dustbag og alt til den òg. Er det lettest å selge på finn.no eller Tise? Som dere skjønner, så har jeg null peil. Regner selvfølgelig ikke med at jeg får tilbake det som ble gitt i 2014, men øyner jo er et lite håp om at jeg iallefall får igjen noe, så jeg får kjøpt meg en mindre veske
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Sett deg ned og lag et søk på Finn på denne vesken. Kanskje korte ned navnet litt, så du får evt flere treff. Etter en tid bør det kanskje ha kommet noen eksempler til salgs der. Da får du jo en ide om hva andre tar for samme vesken når de skal selge den. Se evt på andre typer og modeller av LV vesker, og sjekk hva disse selges for som nye, og sammenlign med hva folk tar for dem brukte. Går de helt ned til halv pris for eksempel? Eller er markedet for brukte designervesker godt, så man kan legge seg på et prisnivå over det typiske "halv pris på brukte ting"....? Bruk litt tid og finn ut hvilken pris du kan legge deg på. Anonymkode: 39fa3...f47
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 På ebay: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Louis+Vuitton+Damier+Ebene+Totally+Mm&_sacat=0 Anonymkode: 0f3f1...e2f
Gjest BearMama Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 De koster ca 13-15000 ny. Hadde lagt den ut til 8000 evt bud. Legg også ut på Facebook. Masse salgsgrupper der.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Jeg ville sjekket på forumet til The Purse Blog. Plutselig er det en variant du kanskje bør selge internasjonalt. https://forum.purseblog.com Anonymkode: d696f...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå