Gå til innhold

Hun liker ikke sæd, kan hun vende seg til smaken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om en kvinne virkelig ELSKER mannen sin, så svelger hun uten å mukke. Er du kåt nok, så gjør man det meste. Vi må jo slurpe i oss fittesaft, når det er sagt blir jeg kåt, så gjør jeg det meste, omså slikke dama i rassen. 

Anonymkode: 59e37...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.3.2019 den 14.27, Mann1979 skrev:

Joda. Handler bare om å ville det nok.

Dette vet du av egen erfaring? Hvor lang tid brukte du før du likte din egen sæd? Eller andre menn sin sæd? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Androgyn71 said:

Dette vet du av egen erfaring? Hvor lang tid brukte du før du likte din egen sæd? Eller andre menn sin sæd? 

Nå er det ingen som ber meg om å svelge sæd, det er forskjellen på kvinner og menn (med unntak for homofile).

Jeg greide imidlertid å lære meg å like østers til tross for at jeg kastet opp første gang jeg smakte det (og konsistensen er omtrent den samme som sæd), så poenget mitt står seg. 

Det handler bare om å strekke seg litt for partneren sin. Jeg synes ikke fitte smaker spesielt godt, men jeg gjør det jeg må for å glede min kone - skulle bare mangle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mann1979 skrev:

Nå er det ingen som ber meg om å svelge sæd, det er forskjellen på kvinner og menn (med unntak for homofile).

Jeg greide imidlertid å lære meg å like østers til tross for at jeg kastet opp første gang jeg smakte det (og konsistensen er omtrent den samme som sæd), så poenget mitt står seg. 

Det handler bare om å strekke seg litt for partneren sin. Jeg synes ikke fitte smaker spesielt godt, men jeg gjør det jeg må for å glede min kone - skulle bare mangle!

Liker at du sammenligner de to 😂 Jeg brakk meg selv første gangen jeg spiste østers, nå kan jeg fint spise det selv om det ikke er favoritten.

Sæd har jeg smakt mange flere ganger, siden vi har oralsex veldig ofte i hverdagen. Konsistensen er ikke det samme. Og sæd er like forferdelig i dag som det var den første gangen. Brekkningsrefleksen slår inn hver gang.

Du flatterer virkelig din egen kroppsveske når du tror den kan sammenlignes med vanlig mat. Samtidig kan den sikkert det for noen. Meget mulig du selv synes det smaker ca. det samme, men det går nok i smaksløker.

Som nevnt tidligere så svelger jeg jeg. Det provoserer meg bare at dere tror det er så lett å lære seg å like noe som smaker så stygt, og tar det som en selvfølge. Fittesaft har jeg også smakt, og det kan heller ikke sammenlignes for min del. Mye mildere smak som ikke henger i i en time etterpå. Og mens mannen min blir veldig stiv av å slikke meg og vi har sex etterpå, suger jeg alltid han til orgasme når jeg suger, rett og slett fordi det er tørt som Sahara i underlivet mens og etter jeg holder på. Gjør det fordi det gleder meg å se hans nytelse, og for å strekke meg for partneren min som du sier. Men i mine øyne kunne det bare blitt sammenlignet hvis mannen også brakk seg og penis ble slapp og tørr av å slikke meg også. Og helt ærlig så tror jeg ikke jeg ville mast på han om å gjøre det hvis det var tilfellet.

Forstår at ikke all kvinner greier å fullføre det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, heipådegsann said:

Liker at du sammenligner de to 😂 Jeg brakk meg selv første gangen jeg spiste østers, nå kan jeg fint spise det selv om det ikke er favoritten.

Sæd har jeg smakt mange flere ganger, siden vi har oralsex veldig ofte i hverdagen. Konsistensen er ikke det samme. Og sæd er like forferdelig i dag som det var den første gangen. Brekkningsrefleksen slår inn hver gang.

Du flatterer virkelig din egen kroppsveske når du tror den kan sammenlignes med vanlig mat. Samtidig kan den sikkert det for noen. Meget mulig du selv synes det smaker ca. det samme, men det går nok i smaksløker.

Som nevnt tidligere så svelger jeg jeg. Det provoserer meg bare at dere tror det er så lett å lære seg å like noe som smaker så stygt, og tar det som en selvfølge. Fittesaft har jeg også smakt, og det kan heller ikke sammenlignes for min del. Mye mildere smak som ikke henger i i en time etterpå. Og mens mannen min blir veldig stiv av å slikke meg og vi har sex etterpå, suger jeg alltid han til orgasme når jeg suger, rett og slett fordi det er tørt som Sahara i underlivet mens og etter jeg holder på. Gjør det fordi det gleder meg å se hans nytelse, og for å strekke meg for partneren min som du sier. Men i mine øyne kunne det bare blitt sammenlignet hvis mannen også brakk seg og penis ble slapp og tørr av å slikke meg også. Og helt ærlig så tror jeg ikke jeg ville mast på han om å gjøre det hvis det var tilfellet.

Forstår at ikke all kvinner greier å fullføre det.

Samme måte jeg har det med å slikke fitte. Sur roastbeef med hår. Helt jævli, men gjør det for å glede partneren min. Hun er fornøyd og det er det viktigste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Til heterofile menn:

Kjøp loppefrø: https://www.sunnesaker.com/products/loppefro-okologisk-150-g-helios

Ha en spiseskje i et glass vann, vent ti minutter og drikk det.

Der har dere sånn omtrent konsistensen. Det er ikke bare smak, det er konsistens.

Anonymkode: b9316...71c

Hvorfor skal en mann måtte ty til slikt når han produserer det aktuelle stoffet selv, dersom han skulle ønske å smake på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, jabx said:

Hvorfor skal en mann måtte ty til slikt når han produserer det aktuelle stoffet selv, dersom han skulle ønske å smake på det?

Det var et tips til de som eventuelt ikke ønsker å smake på sine egne sekreter. Loppefrø i vann er forøvrig nesten uten smak, så det gir kun en indikasjon på hvordan det oppleves å svelge noe med den konsistensen.

Det er litt sånn "klumper i melka, sa'n Theodor, han drakk av spyttkoppen".

Anonymkode: b9316...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...