Gå til innhold

Netflix Selling Sunset, meglere

GjestSiden2006

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett en episode. Og litt av episode to.

Dette er en merkelig nisje, for jeg liker å se alt med hus, opppussing, kjøp, salg, bygging. Men denne serien, som ble sluppet på fredag, kjennes så fake at jeg har plastikksmak i munnen. Den nye jenta gir meg håp, og ene hunden på kontoret heter Freddy Krüger, og da smiler jeg innvendig. 

Men jeg vil se salget, ikke bare dansen rundt en potensiell kunde, jeg vil se at disse megler´ne faktisk selger disse dyre eiendommene...gjør jobben sin og får solgt unna. 

Flere av oss har sett nok reality nå, at når det liksom skal være møte over mat i en restaurant, så er alt bare fake. De følger et manus som er stift og rart, til og med kjærestene, og forholdene virker snåle i mine øyne. 

Denne playboy-kunden, vel, megleren oppfører seg slik;  du kan flørte med meg, men går du til en annen megler så er det stopp? Uproft som fy. 

Tvillingbrødrene som eier familiebedriften holder alltid kjeft på kontoret, merkelig dynamikk...

Glemte nesten hun som møblerer husene for visning, hun ser forfriskende normal ut, og ligner på Marisa Tomei.

495241E6-9037-43BA-9E03-DA8F7F9A6954.jpeg

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde vurdert å se den, for jeg liker å se husene og hva de går for. Men utifra det du beskriver så er det en ny runde med Barbietv egentlig så tror jeg kommer til å skippe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på det, fikk mer følelsen av at det var en mer "real housewives" type serie enn at selve boligsalgene hadde så mye med saken å gjøre. Iscenesatt reality-drama med luksusboliger som bakgrunnsteppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Emmelise skrev:

Jeg hadde vurdert å se den, for jeg liker å se husene og hva de går for. Men utifra det du beskriver så er det en ny runde med Barbietv egentlig så tror jeg kommer til å skippe.

23 timer siden, Cuntzilla skrev:

Så litt på det, fikk mer følelsen av at det var en mer "real housewives" type serie enn at selve boligsalgene hadde så mye med saken å gjøre. Iscenesatt reality-drama med luksusboliger som bakgrunnsteppe.

Dere har rett.

Har nå sett alt som ligger ute, 8 episoder. Sett to salg. Og noen salg bare opplyst i en bisetning på felles møte av megleren. 

Men jeg vil se hvordan et slik salg ser ut. Så jeg scroller igjennom hver episode på ca 30 sekunder. Stopper bare da de har felles møte på kontoret, og til og med det er fake. Skulle gjerne sett listen fra meglerweb i USA. På hva som faktisk ble solgt av dem, til hvilken pris og når. 

Tenker amerikansk nettforum har oversikten rimelig raskt, det er jo offentlig opplysning der borte. 

Jeg trenger ikke nærbilde av lange legger og unødvendig stell på spa. Huff for en trist serie. 

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...