Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på dag 8 ikm i dag, og kjenner ikke noe som helst annet enn at jeg hadde noe som kan tyde på en festeblødning på søndag. Mandag hadde jeg negativ test, og jeg venter med å teste igjen til helgen.

Er det noen her som ikke har hatt symptomer, men har vært gravide likevel? :)

Anonymkode: 425b3...8b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

8 ikm? Eller mener du 8 dager etter eggløsning (dpo)? Om du hadde en festeblødning, vil det være for tidlig å teste allerede dagen etter pga hcg nivået ikke er høyt nok enda. Jeg tror også det varierer litt fra person til person hvor fort nivået stiger. Jeg ville ventet noen dager:) 

Jeg hadde lite symptomer selv, eneste var at jeg fikk økt utflod, men ikke nevneverdig før noen dager etter positiv test. 

Utenom det var det veldig lite symptomer. Mye mindre enn når jeg skal ha mensen...Jeg var til og med snill mot folk. :)

Anonymkode: 91e96...5bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8 ikm? Eller mener du 8 dager etter eggløsning (dpo)? Om du hadde en festeblødning, vil det være for tidlig å teste allerede dagen etter pga hcg nivået ikke er høyt nok enda. Jeg tror også det varierer litt fra person til person hvor fort nivået stiger. Jeg ville ventet noen dager:) 

Jeg hadde lite symptomer selv, eneste var at jeg fikk økt utflod, men ikke nevneverdig før noen dager etter positiv test. 

Utenom det var det veldig lite symptomer. Mye mindre enn når jeg skal ha mensen...Jeg var til og med snill mot folk. :)

Anonymkode: 91e96...5bd

Nei, skulle hatt mens for 8 dager siden..Syklusen ble plutselig rar denne gangen..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 8 dager over ikm så burde jo testen slått ut positiv om du hadde vært gravid nå? 

Jeg er 15 dpo i dag (15 dager siden eggløsning) og er 4+1 på vei, kjenner litt mensen-aktig murring og litt stikking i magen, og ganske ømme bryst, ellers ikke symptomer som trøtthet, kvalme osv. 

Anonymkode: 89f9f...459

AnonymBruker
Skrevet

Kjente ikke stort før etter 7 uker. Da tok kvalmen nesten livet av meg.

Anonymkode: cedfe...e4b

Skrevet
På 27.3.2019 den 9.23, AnonymBruker skrev:

Jeg er på dag 8 ikm i dag, og kjenner ikke noe som helst annet enn at jeg hadde noe som kan tyde på en festeblødning på søndag. Mandag hadde jeg negativ test, og jeg venter med å teste igjen til helgen.

Er det noen her som ikke har hatt symptomer, men har vært gravide likevel? :)

Hei.

Ja absolutt..jeg merket ingenting(altså INGENTING)før 2,5 mnd. Håpløs syklus..Da oppdaget jeg det ved tilfeldig positiv test. Først da begynte jeg kjenne noen svake strekninger i sidene. Så det er håp! 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Ripshagen skrev:

Hei.

Ja absolutt..jeg merket ingenting(altså INGENTING)før 2,5 mnd. Håpløs syklus..Da oppdaget jeg det ved tilfeldig positiv test. Først da begynte jeg kjenne noen svake strekninger i sidene. Så det er håp! 

Fortsatt ingenting som har skjedd her, så er vel bare å smøre seg meg tålmodighet 😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ingenting som har skjedd her, så er vel bare å smøre seg meg tålmodighet 😂

Ja det kan du må du gjøre! Jeg syklet sykkelritt og drev med triathlonkonkurranser + jobbet to jobber. Ikke sliten, ikke noe blødning, ingen ømhet noe sted, ingen kvalme, ingen sult, ingen «rare» følelser i magen. Alt som normalt. 😐

NÅ derimot...

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ripshagen skrev:

Ja det kan du må du gjøre! Jeg syklet sykkelritt og drev med triathlonkonkurranser + jobbet to jobber. Ikke sliten, ikke noe blødning, ingen ømhet noe sted, ingen kvalme, ingen sult, ingen «rare» følelser i magen. Alt som normalt. 😐

NÅ derimot...

First of all, wow!💪🏼💪🏼 Og det var godt å høre at ikke alle har murringer her og der😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...