AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Du har spotta han inn lenge. Mannen med stor M. Velkledd, høy., trent, veltalende, orientert i følge bruddstykker av samtalen han fører med vennene. Han der har jeg vente på i hele livet, tenker du. Så ser han på deg. Blikket sender varme gjennom hele kroppen. Du er klar for alt. Så kommer han slentrende mot deg med sin panter gange. Du føler at gulvet bølger. Hei sier han , og du stotrer hei. Da skjer det et sene skifte. Det oser sterk gammel svette ut fra kroppen på han . Han gjør du i en slik situasjon: - løper som en gal bort fra akt. -gir fanen.Du kan lære han noe om hygiene etter hvert. Det er tross alt drømme mannen . - hvis du ga fanen. Hva gjør du når dere kommer heim. 1. Dusjer før dere knuller 2. Gir fanen. Knuller i vei. Vann koster penger. Kom med innspill vakre divinas . Når han er nær deg Anonymkode: bf0f2...c19
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Dump han!! Vil du virkelig være sammen med en gutt som ikke dusjer? Anonymkode: 13361...9fa
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dump han!! Vil du virkelig være sammen med en gutt som ikke dusjer? Anonymkode: 13361...9fa Ts er en mann med dårlig hygiene som vil vite hva kvinner tenker om han. Anonymkode: 4e3ed...cad 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Det er jo ikke "drømmemannen" når han kommer bort til folk mens han oser svette. Såpass selvinnsikt og luktesans ville jeg antatt at en oppegående mann har. Hvis han ikke selv kjenner at det lukter svette, så er det et problem. Da vil det fort bli en vane at han går uten og dusje og ikke ser behovet. Og det er æsj. Anonymkode: 0f88b...334
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 har ikke sex med noen 5 minutter etter jeg har møtt dem. Om jeg er interessert i noen kan jeg møtes over en kaffe og bli kjent. Om mannen har et vedvarende problem når det gjelder svette, så tenker jeg han sier fra om han har en sykdom, eller at han har dårlig hygiene om han ikke sier noe og det er en dealbreaker.... Tror ikke jeg hadde falt for noen som tenker på en måte der de gir faen i hygiene til å begynne med da, uansett hvor kjekk. har aldri vært forelsket i noen som viste seg å ha dårlige hygiene eller dårlige sosiale antenner Anonymkode: fee26...2a6
Katten.2.0 Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Ingen møter sin drømmeperson etter å ha observert dem litt på avstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå