AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Hvordan unngå at ansiktet blir helt hvitt av solkremen? Bør jeg ha på dagkrem under solkremen? Hjelper det, slik at huden ikke blir seende helt hvit ut? Anonymkode: bba13...a9e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Det er denne huden blir helt hvit av, selv om jeg smører den godt inn Anonymkode: bba13...a9e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Lurer på det samme?😑 Dropper solkrem når det ser ut som jeg har tannkrem rester el i ansiktet Anonymkode: 78d95...46d
exictence Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Det fins solkremer beregnet kun for ansiktet. De er utrolig gode, og lager ikke denne utenpå hinnen som mange vanlige solkremer gjør hvor solfaktoren er ganske høy. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Det kommer an på type filter i solkremen du bruker. Mulig det er fysisk og ikke kjemisk filter i den solkremen der. Anonymkode: b8c9e...1e5 1
skruf Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Prøv en annen solkrem, ikke alle gjør deg hvit i huden Dagkremen jeg bruker fra Origins har solfaktor 25, blir ikke hvit i huden av den Når jeg er på reise til varmere strøk eller når solen steiker her i Norge så bruker jeg en dagkrem for ansiktet fra dermalogica, den har faktor 50 Clarins har også noen gode solkremer for ansiktet 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 Det merket har kommet med ny solkrem for en fet og uren hud. Den blir man ikke hvit av for den har jeg akkurat kjøpt meg selv og testet. Liker best å ha dagkrem under... Anonymkode: b8c9e...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 Takk for gode råd! Anonymkode: bba13...a9e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har den samme som deg med spf 50 og opplever ikke at den er hvit. Den jeg har er i en annen pakning da, men vet ikke om det betyr nytt og forbedret produkt. Den kommer forøvrig også med tint i, sånn at den er hudfarget i stedet for hvit. Ellers kan jeg virkelig anbefale denne sprayen fra Filorga https://www.kicks.no/filorga/hudpleie/solbeskyttelse/ansikt/spf-hoy/uv-bronze-mist-spf-50 Den har ingen farge i det hele tatt, og du kan spraye den over sminke til og med. Veldig bra siden man bør smøre seg flere ganger gjennom dagen om man er lenge i solen. Den går på litt blank og glinsende, men på min tørre hud så trekker det inn og forsvinner. Men er du typen med blank panne så er det kanskje ikke så bra. Da har Shiseido et pudder med spf i som er veldig bra. https://www.shiseido.com/uv-protective-compact-foundation-refill-spf-36-9990000000085.html Anonymkode: 1be5c...8c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå