AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Funderer på å binde deler av lånet for ti år. Flere som har bundet renten? Hvor god deal har dere fått? Ser ut som de fleste har flytende ennå. Anonymkode: 37a43...f20
Lothlorien- Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Funderer på å binde deler av lånet for ti år. Flere som har bundet renten? Hvor god deal har dere fått? Ser ut som de fleste har flytende ennå. Anonymkode: 37a43...f20 Lurer på det samme selv... Ringte DNB i går, og de anbefalte meg å "vente til torsdag" fordi da skal de visstnok fortelle kunder hvordan renten blir. Men, da kan det jo hende at fastrentetilbudet blir dårligere.... Har selv rente på 2.5% på boliglånet, og DNB og de fleste banker skal vel øke renten med 0.25....Fastrentetilbudet i dag er 2.7%.... Edit: Ser nå at laveste fastrentetilbud i dag er 2.77%....Altså endret fra 2.7% i går. Endret 27. mars 2019 av Lothlorien-
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 6 timer siden, Lothlorien- skrev: Lurer på det samme selv... Ringte DNB i går, og de anbefalte meg å "vente til torsdag" fordi da skal de visstnok fortelle kunder hvordan renten blir. Men, da kan det jo hende at fastrentetilbudet blir dårligere.... Har selv rente på 2.5% på boliglånet, og DNB og de fleste banker skal vel øke renten med 0.25....Fastrentetilbudet i dag er 2.7%.... Edit: Ser nå at laveste fastrentetilbud i dag er 2.77%....Altså endret fra 2.7% i går. Så de anbefalte deg å vente til de satt opp fastrenten sleipt. Du har ihvertfall litt lavere flytende rente enn det jeg har. . Anonymkode: 37a43...f20
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har startlån som jeg bandt for 10 år på effektive 2.75%. Anonymkode: 72f45...55d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå