AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Kjenner meg lei, vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. er 20 år nå, i hele mitt liv har det nesten bare vært skuffelser og sorg Anonymkode: 232eb...ff7
Boblee Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Klem til deg 🤗 hold på troen om at det blir bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Akkurat nå, Boblee skrev: Klem til deg 🤗 hold på troen om at det blir bedre! Tusen takk <3, jeg mener ikke virke helt deppa. men heldigvis vet ingen her hvem jeg er å jeg eksponerer meg ikke til noen samtidig som jeg eksponerer mine følelser, jeg vet ikke hvorfor det hjelper å skrive her heller men en plass vil jeg få det ut samtidig som jeg føler mine følelser bare er til bry for folk. vet ikke blir helt satt ut Anonymkode: 232eb...ff7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk <3, jeg mener ikke virke helt deppa. men heldigvis vet ingen her hvem jeg er å jeg eksponerer meg ikke til noen samtidig som jeg eksponerer mine følelser, jeg vet ikke hvorfor det hjelper å skrive her heller men en plass vil jeg få det ut samtidig som jeg føler mine følelser bare er til bry for folk. vet ikke blir helt satt ut Anonymkode: 232eb...ff7 Kan du ikke fortelle litt om hvorfor du føler det du gjør? Er det noe som holder deg tilbake på visse områder? Anonymkode: ce2fb...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå