Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 ikke så lenge sammen ennå nei, så jeg er helt blank og han har bursdag nå på fredag. Jeg er helt stresset og han sier "ønsker meg ingen ting, aner ikke hva jeg vil ha!", dette har han sagt i en måned (ja jeg er tidlig ute med stresset mitt). Så da lurer jeg på om en "meg" gave hadde vært akseptabelt? For vi var innom en butikk her om dagen og han ble veldig gira på en korsett-lignende sak med strømpeholdere og slikt som jeg tenkte jeg kunne ovverasket han med, men igjen virker vel det litt egoistisk slik som "hei jeg gadd ikke kjøpe noe til deg så her får du heller meg med litt mer fint tøy enn vanlig da!" Jeg aner ikke jeg! :o
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Hva med å gi ham en "hel-aften" opplevelse der du og ham lukker verden ute i mange timer..? Pirr ham, masser ham, stripp for ham, forfør ham, fød ham, lesk ham, sug ham og knull ham. Gjerne i ført lekkert undertøy. Garantert en gave han vil bli glad for og huske og definitivt en morsom gave å gi...
amalie2 Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 det er ikke en egoistisk gave å kjøpe undertøy som typen liker. men du kan jo gi ham en liten ting før du gir ham den "store" pressangen. du kan gi ham boksershortser, eller en fin genser, trenger heller ikke være så dyrt, eller du kan lage middag til ham først hvor du serverer bra mat (kan bare være middag du har kjøpt ferdig) og god vin? og lage romantisk stemning, og etterpå gir du ham "deg" i gave.. tror det skal mye til for at han skulle mislikt en slik gave...
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Jo tenkte på siden jeg ikke har anelse på hva han vil ha, at jeg kunne lagd noe nam mat til han, og jeg likte gjest sin ide også Men så er det slik at bestekammeraten hans spiller i band og de skal spille den dagen og da må jo han komme dit (nei jeg ser ikke et eneste problem i dette) men ser for meg da at mine planer kommer til å drukne i dette her da... typisk vi kommer hjem dritafulle og jeg glemmer vekk hva jeg skulle gi han, og sovner eller noe Men men... 4 dager til, jeg finner vel forhåpentligvis noe. Hadde tenkt å kjøpe parfyme han er gått tom for men det kjøpte jo mora hans til han da hun var i danmark for ei uke siden. Snøft
amalie2 Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 du kan jo gjøre det dagen før eller dagen etter.. jeg er helt håpløs selv når det gjelder gaver! men siden typen min ikke gav meg noen som helst ide` så gav jeg ham et gavekort på cd butikk (vet at det var lite romantisk), men gjorde dagen ellers så romantisk som mulig, der jeg disket opp undlingsretten hans gav ham mye oppmerksomhet, og tilslutt "meg" som gave, han satte stor pris på dette..
Gjest Manson Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 Hadde ledd meg ihjel hvis ei jente hadde tatt på seg noe så komisk. Gi han heller et onanishow uten å spjåke deg ut. Lat som han ikke er tilstede, oppfør deg akkurat som du skulle være alene. Start med å åpne noen knapper i buksa, putt hånda nedi, vis at du blir kåtere og kåtere. Trekk buksa/trusa etterhvert helt av, og la han se den ivrige hånda di mellom beina. Fortsett til du får en ekte orgasme. Men det rekker du sannsynligvis ikke fordi han kommer til å hive seg over deg før det... En ting er sikkert: Bedre gave har han aldri fått, og kommer heller ikke til å få! Jeg gikk rett til himmels en gang jenta mi gjorde det slik!
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Hadde ledd meg ihjel hvis ei jente hadde tatt på seg noe så komisk. Gi han heller et onanishow uten å spjåke deg ut. Lat som han ikke er tilstede, oppfør deg akkurat som du skulle være alene. Start med å åpne noen knapper i buksa, putt hånda nedi, vis at du blir kåtere og kåtere. Trekk buksa/trusa etterhvert helt av, og la han se den ivrige hånda di mellom beina. Fortsett til du får en ekte orgasme. Men det rekker du sannsynligvis ikke fordi han kommer til å hive seg over deg før det... En ting er sikkert: Bedre gave har han aldri fått, og kommer heller ikke til å få! Jeg gikk rett til himmels en gang jenta mi gjorde det slik! Jo men nå er det jo ikke deg jeg skal gjøre det for heller da Han sa han hadde flydd på meg umiddelbart om jeg hadde kledd meg i noe slikt, og har hatt noe lignende på meg! Men kom på jeg har mensen da. Nedtur. Ingen onanishow eller undertøyshow eller noe som helst uten blodsøl og da lar jeg heller være og kjøper sokker til han.
Gjest Adonisse Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Jo men nå er det jo ikke deg jeg skal gjøre det for heller da Han sa han hadde flydd på meg umiddelbart om jeg hadde kledd meg i noe slikt, og har hatt noe lignende på meg! Men kom på jeg har mensen da. Nedtur. Ingen onanishow eller undertøyshow eller noe som helst uten blodsøl og da lar jeg heller være og kjøper sokker til han. Hvis jeg hadde fått valget mellom undertøy-show og onani-show, så kunne gjerne alle såkalte sexy undertøy brenne i helvete, uten at jeg kom til å løfte en finger for å hindre det. Tror nok ikke det er så mange menn som hadde vært uenig med meg i det valget.
Gjest synseren Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Merker selv at det er vanskelig å finne på hva jeg skal kjøpe til samboeren når han har bursdag. Han er blid og fornøyd og mangler ingenting Penger kan jo være en ide, de får en vel aldri nok av?
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Jo men blir ikke det litt upersonlig? Arrrgh at det skal være så vanskelig da! ;(
Gjest Gitte Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 jeg hadde det samme problemet med min kjære nå før jul.. "veit ikke hva jeg vil ha jeg..".. en rose (eller 10) og et kort går jo ann å kjøpe da... bak kake (det slår ann), frokost på senga, lag et gavekort på x antall forskjellige ting.. middager, blowjobs etc
Gjest Seleena Skrevet 18. april 2005 #12 Skrevet 18. april 2005 2 ½ mnd? Strippeshow med korsett og pisk Seriøst!
Linselus Skrevet 18. april 2005 #13 Skrevet 18. april 2005 tja.. Hva med gavekort på diverse du kan gjøre for han utover, ikke bare den ene dagen (type: kroppsmassasje, fotmassasje, "andre former for sex enn misjonærstilling" etc). Da er det jo ikke såå farlig at dere skal på konsert med bandet til kompisen på selve dagen:-) Ellers er det jo greit med en genser, eller bukser eller skjorte eller noe han kan ha på også:-) Eller hva med å ramme inn et fint bilde av dere i en kjekk ramme! Gi han en sykkelhjelm om han sykler mye, fordi du har lyst til å ha han lenge. Brenn en CD med sanger som betyr noe for dere, og sanger du har lyst til at skal bety noe, eller sanger med et tema, så lager du en fortelling bakpå med sangtitlene i. (som da gjerne omhandler dere på en eller annen måte). En mp3 spiller så han kan ta med seg musikken han liker rundtomkring:-) (de er faktisk ikke så himla dyre lenger) Hvis han har kontantkort på telefonen kan han jo få et nytt, så han alltid kan ringe til deg. Diverse øl som gjerne er litt eksotisk, hvis han drikker øl da, så har han noe å starte kvelden med (kanskje ikke det mest romantiske men hvis han liker øl vil det garantert slå ann).
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #14 Skrevet 19. april 2005 jeg hadde det samme problemet med min kjære nå før jul.. "veit ikke hva jeg vil ha jeg..".. en rose (eller 10) og et kort går jo ann å kjøpe da... bak kake (det slår ann), frokost på senga, lag et gavekort på x antall forskjellige ting.. middager, blowjobs etc Ok forandring i planene, jeg hadde et brett med 10 gule piller igjen så dette vare en fin anledning å bruke de på, noe sex må han jo få den dagen :o eneste kaka jeg kan lage er kake-mix, ikke så veldig flink... men blowjobs kan jeg da vel Seleena: Iiik da hadde han vel blitt redd og løpt, Helga med pisken :hår: Linselus: Mange fine råd, kommer mest sannsynligvis til å følge et av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå