Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! En venninne av meg kom til å tenke på dette; er svarte nylonstrømper for mørkhudede? Når de lyse er for lyshudede?

Anonymkode: f4f24...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤦‍♂️

Skrevet

kjære deg😊

AnonymBruker
Skrevet

Har venninnen din tenkt noe på hvem de grønne nylonstrømpebuksene er laget for? Vil gjerne høre en teori om det også :fnise: 

Anonymkode: 08b93...bb5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har venninnen din tenkt noe på hvem de grønne nylonstrømpebuksene er laget for? Vil gjerne høre en teori om det også :fnise: 

Anonymkode: 08b93...bb5

De er nok lagd for Aliens....:skratte:

Og rosa er lagd for engelskmenn.....

Anonymkode: bb0d0...bf6

• Liker 1
Skrevet

Langt i fra! 

Selv bruker jeg strømpebukser i alle regnbuens farger, men aldri såkalte hudfargede i beigetoner.  

I går brukte jeg blå strømpebukse og i forgårs en grønn. Det hender også at jeg bruker strømpebukse med mønster. 

• Liker 3
Skrevet

Vil bare presisere hva jeg mente; 

Jeg vet at man kan bruke den fargen man vil, men jeg lurte på om de svarte strømpene originalt var ment til mørkhudede? Slik som de lyse var ment for lyshudede? Refererer til at det i butikken finnes strømper i svart og andre farger, og beige, men ikke mørkebrune. 

Skrevet
6 minutter siden, Snuppi97 skrev:

Jeg vet at man kan bruke den fargen man vil, men jeg lurte på om de svarte strømpene originalt var ment til mørkhudede? Slik som de lyse var ment for lyshudede? Refererer til at det i butikken finnes strømper i svart og andre farger, og beige, men ikke mørkebrune. 

Lurer på om du kødder nå.

Klart det finnes for mørkhudede. Man må finne en butikk som har utvalg. Da mener jeg ikke Cubus osv. 

Den sorte er ment til mer anstendig klesdrakt. Ikke alltid gjennomsiktige lyse strømper er korrekt til antrekk og anledning. 

Skrevet

Okei, takk for svar! 😁

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

For et merkelig spørsmål...

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Snuppi97 skrev:

Det finnes hauger og lass av strømpebuker i alle varianter av brunt. Alt fra lys sjokoladebrunt via moccabrunt til nesten svart.

Anonymkode: 9d66b...a08

Skrevet

Klart det finnes brune. Kanskje ikke i dagligvarebutikk, for de har bare de som det selges mest av. Sorte og hudfargede.

Men i spesialbutikker får en de fleste farger og mønstre

AnonymBruker
Skrevet

Uansett. Så er det de svarte strømpebuksene som er hudfarget. Ikke de beige! Hilsen en neger og stolt av det. 

Anonymkode: 19be7...26c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...