Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Hei. Skal ha en kjekkas på middag ig skrekkfilm på onsdag. Trenger noen anbefalinger, helst typen psykologiskskrekk, ikke masse blod og gørr.... Filmen bør ikke være for vanskelig å få tak i. Blir takkenmelig for alle forslag...
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Ju-On Ju-On Ju-On Ju-On! Den er på japansk da men den filmen som har skremt vannet mest ut av meg! Veldig lite blod, mer forstyrrende fjes! Som følger etter deg når du skal sove buhu iallfall meg! Dama på bildet mitt er derfra hun er under dyna der, så ikke engang der er du trygg for henne! men litt vanskelig å få tak i da, og the grudge som er en remake av den er ikke fullt så bra med buffy flyende rundt...
Donnie Darko Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Event horizon! eller "the mothman prophecies"
Gjest Aurélie Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Jeg så nylig thrilleren Identity, den var rimelig bra. Passe skremmende, og med en litt annerledes og overraskende vri.
Cronos Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Event horizon! eller "the mothman prophecies" Altså. Event Horizon var ikke noe bra, var den det? Mislykket sci-fi? Synes ikke den var noe spesielt bra, jeg men...
Gaupen Skrevet 18. april 2005 #6 Skrevet 18. april 2005 Vi har alle forskjellige smaker når det kommer til skrekk filmer, men de eg vil anbefale er blandt annet : "Down of the dead" "The guruge" .. Kom selvfølgelig ikke på noen fler her og nå, men de er på hyhetsiden på sjappa :-) Løkka te på onsdag da ;-)
Livets datter Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Jeg er skikkelig skrekkfilm-fan, og er alltid på evig leting etter en film som er "skrekkelig NOK". Synes ofte at skrekkfilmer ikke er skremmende i det hele tatt, og savner å bli skikkelig skremt. Jeg leide imidlertid filmen "The Grudge" (Forbannelsen) forrige uke m/Sarah Michelle Gellar, og den var ganske bra/ekkel. Den kan jeg nok anbefale! Se trailer her
Livets datter Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 helst typen psykologiskskrekk, ikke masse blod og gørr.... Da er "The Grudge" filmen for deg!
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Livets datter har bra smak hør på henne (og meg)
Gjest Trådstarteren... Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 The Grudge har jeg sett, The Dawn of the Dead også, har nok sett de fleste av nyere skrekkfilmer..... Tenkte kanske på noen litt mer "klassiske"... Også må den jo være litt skummel, slik at jeg kan krype inni armkroken til han kjekkassen!!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Rosemary's baby, men den er kanskje så klassiker at dere har sett den? Skulle kommet på flere i samme leia, men har jernteppe. Candyman synes jeg var skummel.. Ellers er japansk skrekkfilm en schläger.
Gjest trådstarter... Skrevet 18. april 2005 #14 Skrevet 18. april 2005 Rosmarys baby har jeg sett, dessuten er boken veldig mye bedre. Den første Candyman filmen var bra, resten bare søppel... Gothika har jeg sett.... Madhouse skal jeg sjekke ut, men er det sansynelig at de har den i en normal videoforretning??
Vercetti Skrevet 18. april 2005 #15 Skrevet 18. april 2005 Liker du Stephen King, så er Christine et absolut must. (jeg vil forresten ha en sånn som henne) En annen bra film jeg så for en god del år siden, er April Fools Day.
Gaupen Skrevet 19. april 2005 #16 Skrevet 19. april 2005 Hei du trådstarteren ... Ikke så enkelt å hjelpe deg virker det som, når du har sett alt vi anbefaler til deg hehe :-) Men Christine filmen er en gammel og god skrekk (heter Kristine selv, så selvfølgelig er den kul da ) Prøver å komme på flere skrekk.. Men det har stoppet opp.. Løkka te i mårra allefall, håper du kommer deg inn i armkroken til kisen uansett ;-) Fortjener det etter denne innsatsen hehe
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #17 Skrevet 19. april 2005 Ondskapens hotell (noen som ikke har sett den...?) og Omen (den første) er jo klassikere. Event horizon synes jeg var grei nok, men typen synes den var helteit. Anbefaler å sjekke f.eks. Maltins filmoppslagsverk, da unngår man kanskje de verste kalkunfilmene
Gjest Dark Angel i.i. Skrevet 19. april 2005 #18 Skrevet 19. april 2005 Madhouse skal jeg sjekke ut, men er det sansynelig at de har den i en normal videoforretning?? usikker... henter ned bare. har ikke leid på lenge..
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #19 Skrevet 19. april 2005 Liker du Stephen King, så er Christine et absolut must. (jeg vil forresten ha en sånn som henne) En annen bra film jeg så for en god del år siden, er April Fools Day. HA! Jeg kunne ikke vært mer enig Vercetti!! :o Jøss!? :-) Flott nic btw :-) Are you from italy, Vercetti :-)
Gjest Slik gikk det... Skrevet 22. april 2005 #20 Skrevet 22. april 2005 Huff, endte opp med 3 sikkelig dårlige filmer, leid på 7-11.... Så nå har jeg bestilt meg følgende filmer (selv om jeg har sett noen av de da) til neste gang.....: Carrie Cujo The mothman Prophecies Donnie Darko Madhouse Rosamrys Baby A Clockwork Orange Så nå gleder jeg meg til de kommer i posten, og til neste date.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå