AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Og det går videre i generasjoner.. hva ser du egentlig ikke trenger å bety noe, men bare er hjernevask fra samfunnet/foreldre? mitt: - mannen skal være høyere enn kvinnen. Jeg gjør ikke noe av at han er 2 cm lavere, men jeg kunne nok ikke hatt en som er hodet lavere enn meg. - det er mannen som skal jakte, kvinnen skal ikke være pådriver. - ikke ha mange sexpartnere, da ber du om å få et dårlig rykte. - ikke legg ut lettkleddbilder, du sender feil signal til menn. - mannen må tåle at kvinnen snakker med andre menn, men kvinnen skal ikke tålerere at han gir oppmerksomhet til andre kvinner. Altså, sannsynligheten er større for at mannen er sjalu og farlig, mens kvinnen må vise seg hard og ikke godta den minste ting. - det er ikke attraktivt å ha noen kg ekstra. Anonymkode: 5bbb7...408
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 -Gutter er villstyringer, mens jenter er drama. (Bhg og skolealder) Anonymkode: 1fadf...98f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Synes ikke noe av det du ramser opp er typisk holdninger lært av foreldre? Heller samfunnet. Og der er det jo nok av syke holdninger å ta av Anonymkode: afe09...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå