Gå til innhold

Hormonspiral og hard puling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min kuttet penishodet på trådene, faktisk. :P Trodde ikke det var mulig men det skjedde under hard sex. Var så klart ikke dype kuttet, bare en liten rift som grodde på noen dager.. Uansett, jeg fikk trådene klipt men likevel kunne han kjenne de ved hard puling. Endte med å ta ut hormonspiralen, også fordi jeg fikk syke smerter under mensen. Spiralen fungerte rett og slett ikke for meg. 

Anonymkode: c9cf7...5d9

Var det en penistråd i KG?  😵

Anonymkode: 922e5...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søren, det var teit. Kjæresten min er svær. Men takk for svar alle sammen, så får vi se hvor dette bærer hen...

Har noen blitt dumpet pga spiralen?

Anonymkode: b5fb9...cf1

Virkelig? Du spør om dette?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil vite alt, og spør om hva jeg vil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare høre på de som faktisk har erfaring med dette og sier 1. at det ikke er noe problem eller 2. at det er et aldri så lite problem, men som kan enkelt fikses av legen?

Snakk om å bare lytte til de negative svarene.

Anonymkode: 1a03b...4cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dumpegrunn. Bare ubehagelig.

Anonymkode: f4f23...277

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det dithen at kjæresten din kun er sammen med deg for sex og at du tror det er vanlig.

Litt prevensjonsutfordringer  er nok til å dumpe å gå videre...

MINE kjærester har vært smarte, fine menn som elsket hele meg. Bare hiver det inn der....

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg tolker det dithen at kjæresten din kun er sammen med deg for sex og at du tror det er vanlig.

Litt prevensjonsutfordringer  er nok til å dumpe å gå videre...

MINE kjærester har vært smarte, fine menn som elsket hele meg. Bare hiver det inn der....

Jeg håper jo denne mannen er like bra som han utgir seg for å være, men forholdet er veldig ferskt, og jeg har brent meg nok av ganger før til at jeg klarer å slå meg til ro med at noen vil ha meg uansett hvor vanskelig jeg måtte være å ha med å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper jo denne mannen er like bra som han utgir seg for å være, men forholdet er veldig ferskt, og jeg har brent meg nok av ganger før til at jeg klarer å slå meg til ro med at noen vil ha meg uansett hvor vanskelig jeg måtte være å ha med å gjøre. 

Da er din holdning til ham ganske dårlig hvis du frykter dumping pga tråder fra spiral.

Det er ikke hans holdning det er noe galt med såvidt vi kan se...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Da er din holdning til ham ganske dårlig hvis du frykter dumping pga tråder fra spiral.

Ok

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løk.. mener jo seff trådene til hormonspiralen

Anonymkode: c9cf7...5d9

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som sier at det bare er å klippe trådene dersom de kjennes under sex-nei, det er ikke løsningen. Med tid vil trådene kveile seg oppover   og legge seg rundt/bak cervix forutsatt at de er lange nok. Da vil partner mest antagelig ikke kjenne dem lenger, og i hvertfall ikke oppleve ubehag.  Klipper man dem korte vil trådene alltid peke nedover, og man kjenner spiralen bedre. 

Anonymkode: 52685...c2f

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også har vært borte i spiralen flere ganger men penis hode det kan være litt ekkelt og stikke litt 

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Rotemor said:

Heldig du da, som ikke har opplevd å bli valgt bort av overfladiske mannfolk på grunn av ting som for eksempel dette.

Ganske sprøtt å si at det er henne det er noe feil med, bare fordi hun har brent seg på sånne før og med rette er bekymret for at det kan skje igjen.

Anonymkode: fb7e9...ec1

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldig du da, som ikke har opplevd å bli valgt bort av overfladiske mannfolk på grunn av ting som for eksempel dette.

Ganske sprøtt å si at det er henne det er noe feil med, bare fordi hun har brent seg på sånne før og med rette er bekymret for at det kan skje igjen.

Anonymkode: fb7e9...ec1

Vel. Det er holdningen jeg kritiserer.  Det finnes INGEN som har blitt dumpet av kjæresten sin fordi han kjenner spiralen. Ingen! Den problemstillingen finnes ikke.

Endret av Rotemor
AnonymBruker
Skrevet

Satte inn spiral for noen måneder siden og FF kjente det (dvs han stakk seg på trådene og det gjorde vondt) når jeg er på topp. Var så ille at han får sår på penishodet og hvis vi fortsetter så får han nok arr😓 spurte fastlegen om han kunne kutte ned trådene, men han mente at da kom det til å bli verre. Hadde sex med en annen som ikke merket noe, så det har med lengden på penis å gjøre. Vurderer å fjerne den men FF mener det går bra så lenge jeg ikke er på topp og han får styre det selv. Det var kjipt når han var sår og vi ikke kunne ha sex på en stund..

Anonymkode: a5ae3...e28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...