AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Fikk nettopp satt inn spiralen, og hører nå rykter om at det kan være problematisk å kjøre på hardt fordi mannen kommer til å kjenne spiralen og få vondt?! Noen med spiral som kan bekrefte dette? Kjæresten min elsker at jeg rir, leser også at folk har størst problemer med denne stillingen. Vær så snill at det tilhører sjeldenhetene? Anonymkode: b5fb9...cf1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Mannen kan kjenne den i en viss vinkel, men det gjør jo ikke vondt Den ligger jo på siden og er bitteliten. Anonymkode: 34428...859
Eneri Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Dersom mannen din kjenner trådene kan legen/gynekologen evt klippe dem kortere. 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Har kjent det, litt rart, men ikke problematisk. Var ikke vondt, bare forstyrrende en stund. Anonymkode: 8db74...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Det kjennes godt om ei dame har spiral. Dette er en av ulempene med lang og tjukk. Det har hendt noen ganger at en under første samleie har fått seg en overraskelse. Det blir litt slow motion når en skjønner at hun er bevæpnet mot dyp penetrering. Anonymkode: f4f23...277 1
Master1 Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Har kjent det men legen justerte lengden på spiralen og da var ikke dyp rå hard sex noe problem lenger M@ster
solmåneogstjerner Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 Det er bare trådene som evt kan kjennes. Selve spiralen ligger jo inni livmoren, og penis kommer aldri inn der uansett hvor lang han er... Trådene kan klippes om de er irriterende. Kjæresten min sier at han kjenner dem men at det ikke er plagsomt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 18 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Det er bare trådene som evt kan kjennes. Selve spiralen ligger jo inni livmoren, og penis kommer aldri inn der uansett hvor lang han er... Trådene kan klippes om de er irriterende. Kjæresten min sier at han kjenner dem men at det ikke er plagsomt. Man stikker seg ikke på en tråd. Når Cervix komprimeres av en 23 cm lang og tjukk penis så kan eieren av penis få seg en liten overraskelse. Hadde arr på penis i flere år etter samleie med ei som var herlig ivrig, men overraskende grunn nedentil. Sexen var god den når en fant ut av ting. Men der og da ble det mer forsiktig samleie enn vanlig. Anonymkode: f4f23...277
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 Søren, det var teit. Kjæresten min er svær. Men takk for svar alle sammen, så får vi se hvor dette bærer hen... Har noen blitt dumpet pga spiralen? Anonymkode: b5fb9...cf1
solmåneogstjerner Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man stikker seg ikke på en tråd. Når Cervix komprimeres av en 23 cm lang og tjukk penis så kan eieren av penis få seg en liten overraskelse. Hadde arr på penis i flere år etter samleie med ei som var herlig ivrig, men overraskende grunn nedentil. Sexen var god den når en fant ut av ting. Men der og da ble det mer forsiktig samleie enn vanlig. Anonymkode: f4f23...277 Altså, penis kommer aldri inn i livmoren nei. Jo man kan føle at man stikker seg på trådene. Hvis du faktisk kan kjenne selve spiralen så er den på vei til å falle ut. Da bør du be dama di om å dra til legen Endret 27. mars 2019 av solmåneogstjerner 2
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 27. mars 2019 #11 Skrevet 27. mars 2019 Går helt greit for oss. Kan merke den hvis jeg tar henne hardt bakfra, men er ikke mer ubehagelig enn at jeg kjører på videre. Høres riktig ut at det bare er trådene jeg treffer. Tror ikke jeg har kjent det når hun har ridd meg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #12 Skrevet 27. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søren, det var teit. Kjæresten min er svær. Men takk for svar alle sammen, så får vi se hvor dette bærer hen... Har noen blitt dumpet pga spiralen? Anonymkode: b5fb9...cf1 Jeg håper da virkelig ikke at det finnes sånne taper menn.... Anonymkode: 577da...a15 9
solmåneogstjerner Skrevet 27. mars 2019 #13 Skrevet 27. mars 2019 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søren, det var teit. Kjæresten min er svær. Men takk for svar alle sammen, så får vi se hvor dette bærer hen... Har noen blitt dumpet pga spiralen? Anonymkode: b5fb9...cf1 Hehe, dumpet pga spiral? Isåfall er han vel grei å bli kvitt uansett. Om dette prevensjonsmiddelet ikke fungerer for dere så finner dere jo en løsning sammen. Å klippe trådene går an. Ellers finnes det jo andre prevensjonsmidler. Men hormonspiral er det som har fungert best for meg ihvertfall. Må legge til at kjæresten min er også stor. Han blir ikke plaget. Endret 27. mars 2019 av solmåneogstjerner 2
Katten.2.0 Skrevet 27. mars 2019 #14 Skrevet 27. mars 2019 Har kjent dem ved flere partnere, og har gjerne hatt sex med dem flere ganger. Er vel kun én gang det har gjort vondt - altså i kun ett støt av jævlig mange. Tror ikke du skal bekymre deg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #15 Skrevet 27. mars 2019 Ja, vi får se. Valgte spiral fordi det ikke fører med seg like mange skumle bivirkninger som andre prevensjonsmidler. Han er dritt lei kondom, og jeg synes selv det er turnoff med menn som synes kondom er pes, piffen forsvinner helt. Nå er han bortreist i tre uker, så jeg tenkte jeg skulle gi ham en positiv overraskelse når han kommer tilbake, men spørs jo om det kommer til å bli så positivt som jeg håpet på... oh the irony! Ts forresten Anonymkode: b5fb9...cf1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #16 Skrevet 27. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi får se. Valgte spiral fordi det ikke fører med seg like mange skumle bivirkninger som andre prevensjonsmidler. Han er dritt lei kondom, og jeg synes selv det er turnoff med menn som synes kondom er pes, piffen forsvinner helt. Nå er han bortreist i tre uker, så jeg tenkte jeg skulle gi ham en positiv overraskelse når han kommer tilbake, men spørs jo om det kommer til å bli så positivt som jeg håpet på... oh the irony! Ts forresten Anonymkode: b5fb9...cf1 Prøv og se før du fortviler.... Jeg kjenner trådene inne i henne, men det plager meg null. Akkurat like deilig for det. Tipper typen din blir begeistret 👍🏻 Anonymkode: 6a0d1...a14 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #17 Skrevet 27. mars 2019 Men gjør det vondt å bli knulla når man har fått satt inn spiral? Jeg har hatt min en måned nå og har ikke turt å ha samleie enda. Anonymkode: 93e1f...332
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #18 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men gjør det vondt å bli knulla når man har fått satt inn spiral? Jeg har hatt min en måned nå og har ikke turt å ha samleie enda. Anonymkode: 93e1f...332 Det lurer jeg også på, sånn som det føles nå får jeg ikke spesielt lyst til å putte noe inn der. Anonymkode: b5fb9...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #19 Skrevet 27. mars 2019 Spiral er noe dritt. Det samme er hard puling. Soft, soft er tingen. 👦 Anonymkode: 922e5...5ef 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #20 Skrevet 27. mars 2019 Eksen min kuttet penishodet på trådene, faktisk. Trodde ikke det var mulig men det skjedde under hard sex. Var så klart ikke dype kuttet, bare en liten rift som grodde på noen dager.. Uansett, jeg fikk trådene klipt men likevel kunne han kjenne de ved hard puling. Endte med å ta ut hormonspiralen, også fordi jeg fikk syke smerter under mensen. Spiralen fungerte rett og slett ikke for meg. Anonymkode: c9cf7...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå