AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Hei. Hvor lenge må du suge typen for at han skal komme? Om dere legger dere om kvelden og du skal suge han liksom? Noe du gjør? Hva gjør han mens du driver på? Driver du til han kommer, eller avslutter du for hånd? Gir det deg noe lyst? Anonymkode: 1d061...2a5
bullehurk Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Det kommer alt an på, er det snakk om en enkel bj, eller å suge den stiv til runde 2 (el.3). Jeg liker å leke og "herje" litt med den, vekselvis suge, runke og ta den litt mellom puppa. Og glem for all del ikke balla, gjør litt spiss tunge og lek litt med dem mens du runker. Ja, det gir meg så definitivt lyst når jeg når jeg får en feit, knallhard ståkuk av en slapp/halvslapp en. Men så har min elsker en skikkelig grower da. 4
Hunmedham Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Enig. Og fullfører, selvsagt. All the way. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Ja, sånne som dere skulle vært noe å ha i senga, det skjønner jeg. Anonymkode: 20fde...2ec
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Har'u sugerør'a? 🐭 Anonymkode: c3cf8...6b6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Rundt 20 minutter vil jeg tro, men jeg begynner jo mest med å kose og kåte ham opp. For ertende og mykt til at han ville komme av det, og det er jo heller ikke intensjonen i den fasen. Da får også ballen og området ved anus oppmerksomhet. Etterhvert går jeg over til litt mer direkte suging og kombinasjon av suging og runking, i en slags fase to, det jeg driver ham mot orgasme, men det ennå ikke er meningen at han skal komme. Det vet han selv også, så holder han på å komme da ber han meg roe litt ned. I siste fase, der jeg ønsker at han skal komme, suger jeg intenst. Eventuelt kan jeg også da kombinere hender og munn, men da vil jeg drive ham frem mot orgasme. Alt i alt ca 20 minutter. Av og til opp til 30, men det er mest om jeg drar fase en og to litt ut. Når jeg går inn for at han skal komme tar det ikke så mange minuttene. Anonymkode: 23955...775
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 Det kommer helt an på hvor "flink" du er, hvor kåt han er, og hvor erfaren han er. En gang kan det ta 20-30 minutter, andre ganger er det over på 5. Anonymkode: 50991...9a8
bullehurk Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rundt 20 minutter vil jeg tro, men jeg begynner jo mest med å kose og kåte ham opp. For ertende og mykt til at han ville komme av det, og det er jo heller ikke intensjonen i den fasen. Da får også ballen og området ved anus oppmerksomhet. Etterhvert går jeg over til litt mer direkte suging og kombinasjon av suging og runking, i en slags fase to, det jeg driver ham mot orgasme, men det ennå ikke er meningen at han skal komme. Det vet han selv også, så holder han på å komme da ber han meg roe litt ned. I siste fase, der jeg ønsker at han skal komme, suger jeg intenst. Eventuelt kan jeg også da kombinere hender og munn, men da vil jeg drive ham frem mot orgasme. Alt i alt ca 20 minutter. Av og til opp til 30, men det er mest om jeg drar fase en og to litt ut. Når jeg går inn for at han skal komme tar det ikke så mange minuttene. Anonymkode: 23955...775 Ja noe lignende her og, når jeg merker at han begynner å bevege på hoftene og vil munnpule meg, er det på tide å la han slippe til i fitta eller å kjøre intenst alt ettersom hvilken setting vi er i. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 9 minutter siden, bullehurk skrev: Ja noe lignende her og, når jeg merker at han begynner å bevege på hoftene og vil munnpule meg, er det på tide å la han slippe til i fitta eller å kjøre intenst alt ettersom hvilken setting vi er i. Munnpule? Står det i norsk ordbok? 😎. Skjerp dere unge på disse usosiale mediene! Anonymkode: c3cf8...6b6
bullehurk Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Munnpule? Står det i norsk ordbok? 😎. Skjerp dere unge på disse usosiale mediene! Anonymkode: c3cf8...6b6 Unge ?? Jo, jeg takker så meget du. Tåler du ikke et "rett fra levra"-språk, er du nok på feil forrum. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. mars 2019 #11 Skrevet 27. mars 2019 Toppen 2 minutter fra jeg begynner til slutt. Har aldri opplevd en mann bruke 20 minutter før han sprutet. Da hadde kjeven min sluttet å fungere tror jeg 😂
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #12 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har brukt sikkert 25 minutter på en fyr og han kom til slutt, og han syns det var stas, for ingen andre hadde orket å fullføre det på sånn 15 år eller noe... Da var jeg faen meg sliten også 🤪 Men han var et komplisert tilfelle, ellers alt fra to minutter til ti minutter. Anonymkode: 923b7...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #13 Skrevet 27. mars 2019 38 minutter siden, Mysticgirl skrev: Toppen 2 minutter fra jeg begynner til slutt. Har aldri opplevd en mann bruke 20 minutter før han sprutet. Da hadde kjeven min sluttet å fungere tror jeg 😂 Jeg som skrev 20 minutter over. Jeg koser meg med det, og hadde han kommet på 2 minutter hadde jeg blitt skuffet. Jeg sørger sørger for at han ikke kommer så fort, ved å variere og dra det ut. Suge intenst i 20 minutter, ensidig utført, da hadde jeg vært helt gåen i kjeven også. Det hadde heller ikke vært noe kos! Menn er imidlertid forskjellige. Min mann elsker at jeg drar det ut slik, pirrer og lar det bygges opp. En eks ville bare suges på en måte, og alt annet var bare "unødvendig" og ikke slik han ville ha det. Da var det 5-10 minutter med en og samme bevegelse, og jeg syntes det var dritkjedelig, samt at jeg da ble mer sliten i kjeven. (Mulig det til og med var kortere tid, men siden det var så kjedelig og ensidig, så virket det alltid leeenge.) Jeg likte rett og slett ikke å suge ham, fordi det var på samme måte hver gang. Det som er spennende er å teste ulike måter og teknikker, og kjenne hans reaksjoner på det, og så først la han komme når jeg er fornøyd. Kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten i kjeven, i nakken eller i bena, alt etter stilling, så kan jeg få ham til å komme fort. Anonymkode: 23955...775
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. mars 2019 #14 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt sikkert 25 minutter på en fyr og han kom til slutt, og han syns det var stas, for ingen andre hadde orket å fullføre det på sånn 15 år eller noe... Da var jeg faen meg sliten også 🤪 Men han var et komplisert tilfelle, ellers alt fra to minutter til ti minutter. Anonymkode: 923b7...9f3 Høres ut som et komplisert tilfelle ja 😂
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #15 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, Mysticgirl skrev: Toppen 2 minutter fra jeg begynner til slutt. Har aldri opplevd en mann bruke 20 minutter før han sprutet. Da hadde kjeven min sluttet å fungere tror jeg 😂 Her og Anonymkode: 36f5e...eda 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #16 Skrevet 27. mars 2019 Kommer de da i munnen? Eller? Anonymkode: 2ceb4...930
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #17 Skrevet 27. mars 2019 Eksen: 5 min Ny kjæreste: suger i 20 min, så vil han pule til klimaks. Han elsker å være inntil meg og klamre seg rundt meg, og tenner heller på at jeg har det godt enn å ligge og få💁 Anonymkode: 7ff01...52a
ajarRun Skrevet 27. mars 2019 #18 Skrevet 27. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer de da i munnen? Eller? Anonymkode: 2ceb4...930 Selvsagt.
Missfitness Skrevet 30. mars 2019 #19 Skrevet 30. mars 2019 På 27.3.2019 den 21.31, AnonymBruker skrev: ellers alt fra to minutter til ti minutter Vi si det er ganske dekkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå